czwartek, 19 września, 2024
Strona głównaAktualnościFanta z nową identyfikacją wizualną

Fanta z nową identyfikacją wizualną

Zespół Coca-Cola Global Design we współpracy z firmą Jones Knowles Ritchie (JKR) zakończył prace nad nową tożsamością wizualną i projektem opakowań Fanty – informuje w komunikacie prasowym jkrglobal.com.

Najbardziej zauważalną zmianą w znaku graficznym jest zrezygnowanie z motywu pomarańczy i liścia, po to, by marka nie była kojarzona z jednym smakiem.

Rozszerzona została paleta kolorów, aby podkreślić różne warianty Fanty. Wzmacnia to seria owocowych grafik, które wskazują smak znajdujący się w konkretnej puszce czy butelce.

Nowy krój pisma został opracowany z odlewnią Colophon. Kształty liter są teraz nieco bardziej równe, ale nadal są wytłaczane i zataczane, jak to było wcześniej, a niebieski nadal odgrywa ważną rolę, choć odcień został na nowo „podrasowany” – czytamy.

Zestaw symboli owocowych widocznych w całej identyfikacji wizualnej uzupełniają radosne ilustracje Lucasa Wakamatsu, które szczególnie dobrze sprawdzają się w animacji.

„Kiedy zaczęliśmy wymyślać, w jaki sposób przybliżyć masom cel marki, naprawdę zainspirowała nas idea dostarczenia zabawy konsumentom w każdym wieku” – powiedziała globalna Executive Creative Director JKR, Lisa Smith. (zd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj