W 2025 roku FCB umacnia swoją obecność w Polsce. Należąca do Keino Grupy agencja strategiczno-kreatywna FCB Warsaw została włączona do globalnej struktury sieci FCB. Nowy model operacyjny ma zapewnić klientom w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej dostęp do ponad pięciu tysięcy światowych ekspertów w zakresie strategii, kreacji i innowacyjnych rozwiązań marketingowych.
FCB Warsaw należy do Keino Grupy, w której skład wchodzą również agencja mediowa Mido oraz dom produkcyjny Joho. Firma oferuje usługi w zakresie strategii, kreacji, produkcji oraz planowania i zakupu mediów. Grupa współpracuje z takimi markami jak Zdrofit, Stokrotka, UNICEF czy WWF.
Rozwój FCB w Warszawie jest częścią szerszej globalnej strategii FCB. Jej celem jest wzmocnienie działalności sieci, a w dalszej perspektywie rozwój kolejnych inicjatyw, które mają zwiększyć poziom kreatywności i jakość obsługi klientów, w tym rozpoznawalnych światowych marek.
„Ewolucja naszej działalności w FCB Warsaw otwiera nowy rozdział naszej obecności w Polsce i umacnia wieloletnie partnerstwo z Tomaszem Pawlikowskim [współzałożycielem FCB Warsaw – przyp. red.] i jego zespołem, którzy od lat kształtują rynek reklamowy w regionie. Lokalna wiedza i doświadczenie, wsparte globalną siecią FCB, pozwolą nam jeszcze skuteczniej wspierać klientów w wykorzystywaniu kreatywności jako siły napędowej ich biznesu” – przekazał Tyler Turnbull, globalny CEO FCB.
Jak wyjaśnia spółka, „to kolejny krok po udanym roku 2024”, w którym FCB zdobyło globalne kontrakty AOR dla takich klientów jak Kellanova, Kenvue, Kimberly-Clark czy Perfetti Van Melle. Sieć uzyskała również branżowe wyróżnienia, w tym m.in. na ADC, Cannes Lions, D&AD i The One Show, oraz po raz drugi z rzędu zostało uznana za Sieć Roku w globalnym rankingu The One Club for Creativity.
Keino Grupa odpowiadała za realizację najnowszej kampanii Ministerstwa Infrastruktury „Zwolnij, bo się przejedziesz”. (kn)