W 2020 roku nie odbędzie się międzynarodowy festiwal branży kreatywnej Cannes Lions – podaje press.pl. Ma to związek z pandemią COVID-19.
Planowo festiwal miał odbyć się w czerwcu. Jak czytamy, początkowo wydarzenie zostało przeniesione na jesień bieżącego roku, później jednak zapadła decyzja o całkowitej rezygnacji z organizacji tegorocznej edycji.
Źródło przytacza dalej komentarz organizatorów festiwalu: „Ponieważ wpływ COVID-19 jest nadal odczuwalny na całym świecie dla konsumentów i naszych klientów w branży marketingowej, kreatywnej i medialnej, stało się dla nas jasne, że priorytety naszych klientów przesunęły się na potrzebę ochrony ludzi, konieczność obrony miejsc pracy, ochrony społeczeństwa i gospodarek”. Press.pl cytuje także oświadczenie Philipa Thomasa, prezesa Cannes Lions, który napisał, że „branża musi teraz stawić czoła innym wyzwaniom i po prostu nie jest w stanie skoncentrować swoich wysiłków na tworzenie nowych kampanii”. (mb)