W 24/7Communication utworzono nowe stanowisko Content & Digital Directora. 13 lutego 2023 toku funkcję tę objął Filip Kożusznik, dotychczasowy szef 24/7Studio.
Wprowadzona w agencji zmiana ma na celu połączenie kompetencji dotychczas funkcjonujących oddzielnie: digitalu i content. Ma to „przyczynić się do większej spójności i integralności oferty agencji”.
W 2020 roku agencja otworzyła własne studio telewizyjne, tj. 24/7Studio, zajmujące się produkcją materiałów audiowizualnych do komunikacji korporacyjnej (zewnętrznej i wewnętrznej) – webinariów, digital town hallów, transmisji video z debat, konferencji prasowych, wideo newsletterów do pracowników, prezentacji produktów, szkoleń medialnych. Szefem studia został wówczas Filip Kożusznik, który rozwijał je przez ostatnie trzy lata.
Przed dołączeniem do 24/7 Kożusznik zdobył kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie content marketingu oraz produkcji wideo. Kierował zespołami kreatywnymi realizującymi projekty digitalowe, employerbrandingowe czy contentowe dla dużych i międzynarodowych firm – takich jak Allegro, VISA, Bank Pekao czy Philip Morris – ale również lokalnych marek i start-upów. Pracował m.in. jako Motion Designer w Red Branch Polska oraz Creative Director w Avenew Media. Jest absolwentem Warszawskiej Szkoły Reklamy oraz Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie. (mb)