Dziewięć agencji z Polski znalazło się w finale konkursu branży public relations SABRE EMEA, organizowanego przez PRovoke Media, który nagradza najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją oraz kampanie public relations.
To, na co jury zwraca szczególną uwagę, to strategie i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny.
W finalo znalazło się MJCC za kampanię „Feel the Pepco values”, zrealizowaną dla Pepco.
Trzy nominacje otrzymało Clue PR: za kampanię „Girls Can Achieve Anything”, zrealizowaną dla LEGO, za projekt „Leaders 3.0: Warriors, Queens And Wrestlers”, zrealizowany we współpracy WiseRabbit oraz „SUPERBET RAPID & BLITZ WARSAW 2022” dla Superbet (z HONEST Media, El Padre).
Hill+Knowlton Strategies znalazło się w finale z kampanią „Back from Depression”, zrealizowaną dla Janssen Poland.
MSL Poland z kolei otrzymało nominację za kampanię „Huawei Startup Challenge” zrealizowaną dla Huawei oraz akcję „Let’s talk honestly about obesity” dla Novo Nordisk.
Public Dialog i Maurent PR zostały nominowane za kampanię „It wasn’t the pipes that caused the huge Vistula River’s disaster”, zrealizowaną dla Amiblu.
Komunikacja Plus znalazła się w finale z kampanią „Development of electrolyte factory in Poland”, zrealizowaną dla Capchem Poland.
Icon Strategies otrzymało nominację za kampanię „Polish Cities of the Future 2050”, zrealizowaną dla Saint-Gobain Group.
N42 Concept Agency znalazło się w finale z projektem „Akademia Agrihandler”.
23 marca 2023 roku we Frankfurcie odbędzie się finałowa gala, podczas której ogłoszone zostaną zwycięskie kampanie.
Zgłoszonych w tegorocznej edycji zostało 760 kampanii, wszystkich zgłoszeń zaś było ponad dwa tysiące, ponieważ niektóre kampanie były prezentowane w kilku kategoriach. (zd)