Na początku lipca 2023 roku agencja First Public Relations, pierwsza agencja PR w Polsce, założona przez Piotra Czarnowskiego, zaprezentowała efekty rebrandingu. Firma ma nową stronę internetową oraz identyfikację wizualną.
Wygląd strony jest teraz minimalistyczny i spójny z nowym logotypem, którym agencja posługuje się od grudnia 2022 roku. W witrynie First PR prezentuje swój zakres usług oraz wartości nawiązujące do historii firmy. W ofercie agencji są profesjonalne działania komunikacyjne, a także usługa „PR-owej pierwszej pomocy”, która ma być odpowiedzią na aktualne potrzeby komunikacyjne klientów – jak wyjaśnia First PR, ten model współpracy skierowany jest do firm wymagających szybkiego podjęcia działań antykryzysowych, w których agencja się specjalizuje.
To pierwsza zmiana identyfikacji wizualnej agencji od początku jej istnienia.
Poprzednie logo agencji
Jak wspomina Piotr Czarnowski, w 1990 roku, podczas rejestracji agencji, wyzwaniem było wyjaśnienie urzędowi, czym jest PR. „Przy kolejnej turze tłumaczeń, że chodzi o komunikację, informację, wizerunek itd. powiedziałem, że będę spotykał się z dziennikarzami i przekazywał im informacje, których potrzebują. »No widzi pan, i można to robić« – powiedziała pani urzędniczka i zarejestrowała agencję jako handel obnośny i obwoźny” – opowiada Czarnowski.
Klaudia Charzyńska, Managing Director w First PR, zwraca z kolei uwagę, że dzisiaj firma staje przed wyzwaniami na zupełnie innym poziomie. „Tempo pracy i czas życia tematów w mediach wymagają unikalnego podejścia do public relations, które udało nam się wypracować w ostatnich latach. W morzu informacji i globalnych zmian to bardzo ważne, aby docierać do odbiorców z wartościowym i celnie skrojonym przekazem – i taki tworzymy dla naszych klientów” – mówi. „Nowa identyfikacja wizualna wyraża połączenie naszego doświadczenia z otwartością na bieg zdarzeń” – dopowiada.
Nowe logo First PR
Znak graficzny oraz strona internetowa First PR zostały zaprojektowane i stworzone wewnętrznie.
First Public Relations działa od 1990 roku i oferuje pełną obsługę z zakresu public relations i public affairs. Obecnie wśród klientów agencji są takie marki jak Paramount, CNN, Ringier Axel Springer Polska czy Solidigm. (mb)