Flywheel rozszerza swoją ofertę o działania z obszaru digital marketingu. W związku z tym z początkiem stycznia 2019 roku agencja utworzyła dział Digital Media. Będzie się on zajmował projektami z zakresu mediów społecznościowych, content marketingu, influencer marketingu, digital advertisingu i creative designu.
W wyniku utworzenia nowego działu do agencji dołączyły dwie osoby. Ewa Gruczek-Rozwadowska objęła stanowisko Head of Digital i odpowiada za zarządzanie projektami digitalowymi. Z kolei Karina Dudzińska pełni funkcję Creative Project Leadera i zajmuje się kreacjami i kampaniami socialmediowymi. Obie poprzednio związane były z Digital Kingdom, gdzie przez ponad trzy lata pracowały w jednym zespole.
Od lewej: Ewa Gruczek-Rozwadowska, Karina Dudzińska
„Prowadzenie komunikacji spójnej dla możliwie największej liczby kanałów stanowi jeden z najważniejszych elementów skutecznej strategii. Działania PR-owe i digitalowe to obszary, które wzajemnie na siebie oddziałują i są od siebie zależne. Dlatego też, chcąc zapewnić klientom kompleksową obsługę, zdecydowaliśmy się powiększyć nasz zespół o specjalistów w dziedzinie nowych mediów” – wyjaśnia Iwona Cieśla, współzałożycielka Flywheel. (pp)