Fundacja Avalon opublikowała zapytanie ofertowe dotyczące planowanej ogólnopolskiej kampanii społecznej „Niepełnosprawni Niezauważalni”. Organizacja szuka agencji, która zajmie się m.in. współpracą z twórcami internetowymi, komunikacją i działaniami reklamowymi w mediach społecznościowych oraz szeroko rozumianymi działaniami PR.
Wybrana firma będzie odpowiadać również za emisję spotów wideo w telewizji, internecie i social mediach, emisję spotów audio w radiu oraz za działania reklamowe w internecie i na nośnikach zewnętrznych.
Akcja skierowana będzie do ogółu społeczeństwa ze szczególnym naciskiem na trzy grupy odbiorców: osoby pełnosprawne, osoby z niepełnosprawnościami oraz rodziny i bliskich osób z niepełnosprawnościami.
Kampania będzie promować ideę otwartości na osoby doświadczające różnych rodzajów niepełnosprawności w przestrzeni publicznej, zawodowej i społecznej.
Oferty można składać do 17 lipca 2023 roku. Agencja zostanie wybrana do 31 lipca 2023 roku.
Szczegóły dostępne są na stronie. (bs)