Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Fundacja Avalon porusza problem niezauważalności osób z niepełnosprawnościami. 20 grudnia 2023 roku wystartowała szósta ogólnopolska kampania fundacji avalon promowana hasłem „teraz mnie widzisz?”. ma ona na celu zwrócenie uwagi na problem niezauważalności osób z niepełnosprawnościami. akcja ukazuje osoby z niepełnosprawnościami jako pełnowartościowych członków społeczeństwa, szczególnie w zakresie uczestniczenia w życiu społecznym, medialnym, budowaniu relacji czy wypełnianiu różnorodnych ról społecznych i zawodowych. to one są bohaterami kampanii i dzielą się swoimi doświadczeniami, historiami i problemami, aby uwrażliwić społeczeństwo na potrzeby różnych grup społecznych. źródło: youtube.com/fundacjaavalonyt. bohaterowie reprezentujący ponad 5 mln osób z niepełnosprawnościami żyjących w polsce, mówią wprost, że „często czują się po prostu niewidoczni i muszą bardzo mocno, wyraźnie i głośno akcentować swoją osobowość, by zostać zauważonymi”. stąd hasło kampanii „teraz mnie widzisz?”, które jest pytaniem skierowanym do odbiorców. fundacja zaprosiła do projektu 14 osób w różnym wieku, z różnymi rodzajami niepełnosprawności, aby ukazać jak najszersze spektrum tematu. bohaterowie akcji opowiadają o swoim życiu, postrzeganiu swojej niepełnosprawności i tym, jak społeczeństwo może pomóc w przełamywaniu społecznych barier. ich przekaz kierowany jest także do innych osób z niepełnosprawnościami. na swoim przykładzie pokazują, jak poradzili sobie z ograniczeniami we własnej głowie, w jaki sposób budowali poczucie własnej wartości i sprawczości, a także jak walczyli i walczą o swoją podmiotowość. w ramach kampanii powstały spoty reklamowe do telewizji, radia i digitalu, a także banery, które znajdą się w przestrzeni miejskiej. projekt wspierają także działania komunikacyjne w mediach społecznościowych oraz działania public relations. przy produkcji akcji fundację avalon wspiera allegro brand experience agency. kampania jest współfinansowana przez pfron. akcja potrwa do końca lutego 2024 roku. (ao).
20 grudnia 2023 roku wystartowała szósta ogólnopolska kampania Fundacji Avalon promowana hasłem „Teraz mnie widzisz?”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na problem niezauważalności osób z niepełnosprawnościami.
Akcja ukazuje osoby z niepełnosprawnościami jako pełnowartościowych członków społeczeństwa, szczególnie w zakresie uczestniczenia w życiu społecznym, medialnym, budowaniu relacji czy wypełnianiu różnorodnych ról społecznych i zawodowych. To one są bohaterami kampanii i dzielą się swoimi doświadczeniami, historiami i problemami, aby uwrażliwić społeczeństwo na potrzeby różnych grup społecznych.
Źródło: youtube.com/FundacjaAvalonYT
Bohaterowie reprezentujący ponad 5 mln osób z niepełnosprawnościami żyjących w Polsce, mówią wprost, że „często czują się po prostu niewidoczni i muszą bardzo mocno, wyraźnie i głośno akcentować swoją osobowość, by zostać zauważonymi”. Stąd hasło kampanii „Teraz mnie widzisz?”, które jest pytaniem skierowanym do odbiorców.
Fundacja zaprosiła do projektu 14 osób w różnym wieku, z różnymi rodzajami niepełnosprawności, aby ukazać jak najszersze spektrum tematu. Bohaterowie akcji opowiadają o swoim życiu, postrzeganiu swojej niepełnosprawności i tym, jak społeczeństwo może pomóc w przełamywaniu społecznych barier. Ich przekaz kierowany jest także do innych osób z niepełnosprawnościami. Na swoim przykładzie pokazują, jak poradzili sobie z ograniczeniami we własnej głowie, w jaki sposób budowali poczucie własnej wartości i sprawczości, a także jak walczyli i walczą o swoją podmiotowość.
W ramach kampanii powstały spoty reklamowe do telewizji, radia i digitalu, a także banery, które znajdą się w przestrzeni miejskiej. Projekt wspierają także działania komunikacyjne w mediach społecznościowych oraz działania public relations. Przy produkcji akcji Fundację Avalon wspiera Allegro Brand Experience Agency.
Kampania jest współfinansowana przez PFRON. Akcja potrwa do końca lutego 2024 roku. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Fundacja Avalon porusza problem niezauważalności osób z niepełnosprawnościami. 20 grudnia 2023 roku wystartowała szósta ogólnopolska kampania fundacji avalon promowana hasłem „teraz mnie widzisz?”. ma ona na celu zwrócenie uwagi na problem niezauważalności osób z niepełnosprawnościami. akcja ukazuje osoby z niepełnosprawnościami jako pełnowartościowych członków społeczeństwa, szczególnie w zakresie uczestniczenia w życiu społecznym, medialnym, budowaniu relacji czy wypełnianiu różnorodnych ról społecznych i zawodowych. to one są bohaterami kampanii i dzielą się swoimi doświadczeniami, historiami i problemami, aby uwrażliwić społeczeństwo na potrzeby różnych grup społecznych. źródło: youtube.com/fundacjaavalonyt. bohaterowie reprezentujący ponad 5 mln osób z niepełnosprawnościami żyjących w polsce, mówią wprost, że „często czują się po prostu niewidoczni i muszą bardzo mocno, wyraźnie i głośno akcentować swoją osobowość, by zostać zauważonymi”. stąd hasło kampanii „teraz mnie widzisz?”, które jest pytaniem skierowanym do odbiorców. fundacja zaprosiła do projektu 14 osób w różnym wieku, z różnymi rodzajami niepełnosprawności, aby ukazać jak najszersze spektrum tematu. bohaterowie akcji opowiadają o swoim życiu, postrzeganiu swojej niepełnosprawności i tym, jak społeczeństwo może pomóc w przełamywaniu społecznych barier. ich przekaz kierowany jest także do innych osób z niepełnosprawnościami. na swoim przykładzie pokazują, jak poradzili sobie z ograniczeniami we własnej głowie, w jaki sposób budowali poczucie własnej wartości i sprawczości, a także jak walczyli i walczą o swoją podmiotowość. w ramach kampanii powstały spoty reklamowe do telewizji, radia i digitalu, a także banery, które znajdą się w przestrzeni miejskiej. projekt wspierają także działania komunikacyjne w mediach społecznościowych oraz działania public relations. przy produkcji akcji fundację avalon wspiera allegro brand experience agency. kampania jest współfinansowana przez pfron. akcja potrwa do końca lutego 2024 roku. (ao).