Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Fundacja DKMS zachęca do oddania szpiku wizją pustoszejącego miasta. fundacja dkms w listopadzie 2023 roku rozpoczęła kampanię „15 za 15”. jej głównym elementem jest spot zwracający uwagę na brakujących dawców szpiku. celem akcji jest zachęcenie do rejestrowania się w bazie fundacji i zastąpienie 15 tys. pustych miejsc co najmniej tą samą liczbą nowych dawców. jak podaje organizacja, co roku z bazy dawców szpiku znika tyle osób, ile mieszka w miastach takich jak ustka, ząbkowice śląskie czy grodzisk wielkopolski. oznacza to, że w ciągu roku baza dawców szpiku zmniejsza się o 15 tys. osób. wynika to z nieaktualnych danych na temat stanu zdrowia lub braku kontaktu z dawcą. spot przedstawia apokaliptyczną wizję pustoszejącego miasta. „wielu osobom trudno sobie wyobrazić, że w ciągu roku baza dawców szpiku kurczy się aż o 15 tys. osób. to szokująca, ale również abstrakcyjna liczba. dlatego chcieliśmy w dobitny sposób zwizualizować to, z czym się mierzymy – pokazując puste ulice i prawdziwych, znikających ludzi, a w konsekwencji brak jakiejkolwiek pomocy” – mówi jakub biegaj, przedstawiciel agencji gethero, która odpowiada za koncepcję kreatywną i produkcję wideo. głównym bohaterem filmu jest ratownik medyczny „borkoś”, który specjalizuje się prowadzi w swoich kanałach społecznościowych działania edukacyjne, a także opowiada o pracy medyków. w kampanii biorą udział udział również psycholog anna szlęzak, ksiądz sebastian kosecki oraz kasia bożek „fusialka” z internetowej „ekipy”. w promowanie akcji zaangażowany jest również łukasz bok, twórca profilu o tematyce newsowej „konflikty i katastrofy światowe”. „nasz cel jest bardzo prosty – chcemy udowodnić, że dzięki wsparciu internetowej społeczności jesteśmy w stanie zmienić ginące miasto w tętniącą życiem metropolię. dlatego do udziału w projekcie zaprosiliśmy blisko 20 internetowych twórców, zrzeszających wokół siebie różne społeczności” – mówi anna połotnicka, koordynatorka akcji z ramienia fundacji dkms. (af).
Fundacja DKMS w listopadzie 2023 roku rozpoczęła kampanię „15 za 15”. Jej głównym elementem jest spot zwracający uwagę na brakujących dawców szpiku. Celem akcji jest zachęcenie do rejestrowania się w bazie fundacji i zastąpienie 15 tys. pustych miejsc co najmniej tą samą liczbą nowych dawców.
Jak podaje organizacja, co roku z bazy dawców szpiku znika tyle osób, ile mieszka w miastach takich jak Ustka, Ząbkowice Śląskie czy Grodzisk Wielkopolski. Oznacza to, że w ciągu roku baza dawców szpiku zmniejsza się o 15 tys. osób. Wynika to z nieaktualnych danych na temat stanu zdrowia lub braku kontaktu z dawcą.
Spot przedstawia apokaliptyczną wizję pustoszejącego miasta.
„Wielu osobom trudno sobie wyobrazić, że w ciągu roku baza dawców szpiku kurczy się aż o 15 tys. osób. To szokująca, ale również abstrakcyjna liczba. Dlatego chcieliśmy w dobitny sposób zwizualizować to, z czym się mierzymy – pokazując puste ulice i prawdziwych, znikających ludzi, a w konsekwencji brak jakiejkolwiek pomocy” – mówi Jakub Biegaj, przedstawiciel agencji GetHero, która odpowiada za koncepcję kreatywną i produkcję wideo.
Głównym bohaterem filmu jest ratownik medyczny „Borkoś”, który specjalizuje się prowadzi w swoich kanałach społecznościowych działania edukacyjne, a także opowiada o pracy medyków. W kampanii biorą udział udział również psycholog Anna Szlęzak, ksiądz Sebastian Kosecki oraz Kasia Bożek „Fusialka” z internetowej „Ekipy”. W promowanie akcji zaangażowany jest również Łukasz Bok, twórca profilu o tematyce newsowej „Konflikty i Katastrofy Światowe”.
„Nasz cel jest bardzo prosty – chcemy udowodnić, że dzięki wsparciu internetowej społeczności jesteśmy w stanie zmienić ginące miasto w tętniącą życiem metropolię. Dlatego do udziału w projekcie zaprosiliśmy blisko 20 internetowych twórców, zrzeszających wokół siebie różne społeczności” – mówi Anna Połotnicka, koordynatorka akcji z ramienia Fundacji DKMS. (af)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Fundacja DKMS zachęca do oddania szpiku wizją pustoszejącego miasta. fundacja dkms w listopadzie 2023 roku rozpoczęła kampanię „15 za 15”. jej głównym elementem jest spot zwracający uwagę na brakujących dawców szpiku. celem akcji jest zachęcenie do rejestrowania się w bazie fundacji i zastąpienie 15 tys. pustych miejsc co najmniej tą samą liczbą nowych dawców. jak podaje organizacja, co roku z bazy dawców szpiku znika tyle osób, ile mieszka w miastach takich jak ustka, ząbkowice śląskie czy grodzisk wielkopolski. oznacza to, że w ciągu roku baza dawców szpiku zmniejsza się o 15 tys. osób. wynika to z nieaktualnych danych na temat stanu zdrowia lub braku kontaktu z dawcą. spot przedstawia apokaliptyczną wizję pustoszejącego miasta. „wielu osobom trudno sobie wyobrazić, że w ciągu roku baza dawców szpiku kurczy się aż o 15 tys. osób. to szokująca, ale również abstrakcyjna liczba. dlatego chcieliśmy w dobitny sposób zwizualizować to, z czym się mierzymy – pokazując puste ulice i prawdziwych, znikających ludzi, a w konsekwencji brak jakiejkolwiek pomocy” – mówi jakub biegaj, przedstawiciel agencji gethero, która odpowiada za koncepcję kreatywną i produkcję wideo. głównym bohaterem filmu jest ratownik medyczny „borkoś”, który specjalizuje się prowadzi w swoich kanałach społecznościowych działania edukacyjne, a także opowiada o pracy medyków. w kampanii biorą udział udział również psycholog anna szlęzak, ksiądz sebastian kosecki oraz kasia bożek „fusialka” z internetowej „ekipy”. w promowanie akcji zaangażowany jest również łukasz bok, twórca profilu o tematyce newsowej „konflikty i katastrofy światowe”. „nasz cel jest bardzo prosty – chcemy udowodnić, że dzięki wsparciu internetowej społeczności jesteśmy w stanie zmienić ginące miasto w tętniącą życiem metropolię. dlatego do udziału w projekcie zaprosiliśmy blisko 20 internetowych twórców, zrzeszających wokół siebie różne społeczności” – mówi anna połotnicka, koordynatorka akcji z ramienia fundacji dkms. (af).