piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościFundacja Rak’n’Roll po raz kolejny rusza z akcją „Dzień na U”

Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny rusza z akcją „Dzień na U”

W październiku 2022 roku Fundacja Rak’n’Roll, wraz z marką Avon oraz prezydentem m.st. Warszawy, ruszyli z kolejną edycją kampanii „Dzień na U”.

Celem akcji jest promowanie idei dnia wolnego na badania, bez szukania wymówek w postaci braku czasu lub braku zastępstwa. Kontekstem, w którym wystartowały wszelkie działania związane z inicjatywą jest Różowy Październik i Europejski Dzień Zdrowia Piersi.

„Dzień na U” to nie tylko święto kobiet. Każdy powinien ustanowić jeden dzień w roku jako ten, w którym robi coś dla siebie i idzie potwierdzić zdrowie – komunikuje fundacja.

Na potrzeby tegorocznej edycji powstał spot, w którym Warszawska Syrenka odgrywana przez Aleksandrę Hamkało, wciela się w role sprzedawczyni w rybnym, fryzjerki i pogodynki. Umożliwia tym samym innym kobietom pójście na USG i potwierdzenie zdrowia piersi.

„Coroczne, profilaktyczne badania to przejaw dbania o siebie, który powinien stać się nawykiem każdej i każdego z nas. Naszym celem jest to, by dla Polek i Polaków było to tak samo naturalne i tak samo weszło im w krew, jak chociażby wykonywane rutyny pielęgnacyjne: pójście do fryzjera, na paznokcie, masaż czy do siłowni. Dążymy do tego zachęcając do wybrania jednego dnia w roku, w którym potwierdzenie zdrowia jest na pierwszym miejscu, a brak czasu nie stanowi wymówki – to właśnie »Dzień na U«. Bo ten raz w roku ktoś może Was zastąpić” – apeluje Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll.

Do grona partnerów dołączyło także Nationale-Nederlanden. Firma podkreśliła swój udział, dając pracownikom dodatkowy dzień wolny na przeprowadzenie badań profilaktycznych.

Fundacja Rak’n’Roll wspiera pracodawców, którzy przystępując do akcji „Dzień na U”, zapewniają wszystkim swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w ramach pracy, np. przez przyznanie dnia wolnego, przekazanie pakietu medycznego czy zorganizowanie badań na terenie firmy. Już prawie 30 tys. osób w 32 firmach dostaje czas wolny na potwierdzenie zdrowia od swoich pracodawców.

Za tegoroczną strategię oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. PHD Media Direction jest odpowiedzialne za planowanie mediów. Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Rio De Post, a dźwięk Głośno. Muzyka, którą można usłyszeć w spocie, to podkład utworu autorstwa Mery Spolsky, jednej z ambasadorek akcji. Za działania PR odpowiada agencja Big Picture. Wszystkie podmioty zaangażowały się w kampanię pro publico bono. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj