W lipcu do zespołu komunikacyjnego fundacji Res Publica dołączyła Joanna Grądzka. Zajęła nowo utworzone stanowisko specjalistki ds. public relations, a jej zadaniem będzie realizowanie działań PR dla rankingu innowatorów z regionu CEE „New Europe 100”. Nowa osoba ma też wspierać Annę Kiedrzyńską-Tui, PR Manager, w działaniach komunikacyjnych na rzecz Res Publica.
Joanna Grądzka przez pięć ostatnich lat pracowała w dziale custom publishingu Ringier Axel Springer Polska. Realizowała projekty wydawnicze między innymi dla PKN Orlen i sieci drogerii Rossmann. Związana była także z z firmą Deadline Productions Tomasz Lis, która produkowała program „Tomasz Lis na żywo” dla TVP2.
Nowa specjalistka ds. PR-u jest absolwentką public relations i marketingu medialnego na Uniwersytecie Warszawskim oraz dziennikarstwa w Collegium Civitas.
Res Publica korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)