12 maja 2023 roku Fundacja WWF Polska opublikowała zapytanie ofertowe na opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na rzecz certyfikowanego oleju palmowego, zrealizowanej w ramach działań Polskiej Koalicji ds. Zrównoważonego Oleju Palmowego.
W ramach współpracy wybrana firma ma zająć się m.in. przygotowaniem strategii komunikacji wraz z rekomendacjami kanałów komunikacji, mediaplanu kampanii i harmonogramu kampanii.
Prowadzone działania mają na celu uświadomienie konsumentom, że bojkot oleju palmowego nie jest rozwiązaniem problemów, a także pokazanie wpływu WWF na zmiany w biznesie.
Kryteriami branymi pod uwagę podczas oceniania oferty będą cena brutto za całość przedmiotu zamówienia (15 proc.), doświadczenie (15 proc.) oraz ocena potencjału i efektywności pomysłu (70 proc.).
Oferty należy składać do 29 maja 2023 roku do godziny 23:59. Oferty należy składać pod adresem mrusilowicz@wwf.pl.
Więcej informacji można znaleźć na stronie. (zd)