W połowie marca 2023 roku Fundacja WWF Polska ogłosiła przetarg na świadczenie usług z zakresu PR-u i marketingu wspierających działalność organizacji.
W ramach współpracy wybrana firma ma zająć się proponowaniem działań komunikacyjnych, a także tych z obszaru media relations, CSR-u, social mediów, public affairs, eventów, a także organizacją spotkań z dziennikarzami. Prowadzone działania mają na celu m.in. dotarcie z komunikatem o potrzebie i korzyściach z angażowania się w projekt ochrony Bałtyku do odbiorców w środowisku biznesowym, a także przekonanie ich do podjęcia decyzji o zaangażowaniu się w działanie Błękitnego Patrolu WWF oraz regularnym, długofalowym wspieraniu tego projektu.
Umowa z wybraną firmą ma obowiązywać do 31 marca 2026 roku.
Oferta będzie oceniana według następujących kryteriów: cena brutto za cały przedmiot zamówienia (30 proc.), doświadczenie w realizacji materiałów przyrodniczych (20 proc.) oraz ocena przygotowanego zadania (50 proc.)
Termin składania ofert mija 27 marca 2023 roku o godz. 15:00. Oferty należy składać pod adresem skopania@wwf.pl.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (zd)