Fundacja WWF Polska w kwietniu 2023 roku opublikowała dwa zapytania w związku ze zbliżającą się kampanią parlamentarną: na obsługę w zakresie political public relations oraz na obsługę PR.
W ramach obsługi political public relations, wybrana agencja będzie zajmować się m.in.: działaniami w zakresie ankiet wyborczych, doradztwem w zakresie strategii komunikacji z mediami i interesariuszami, consultingiem przy przygotowywaniu treści innych komunikatów w ramach kampanii pod kątem ryzyk komunikacyjnych oraz wsparciem przy organizacji debat. Działania te będą realizowane od sierpnia do września 2023 roku. Fundacja będzie chciała przekonać, że tematy środowiskowo-klimatyczne mają istotny wpływ na codzienność i by wybrać kandydata, dla którego te tematy są istotne.
Agencja, która wygra przetarg na obsługę w zakresie PR w ramach zbliżającej się kampanii parlamentarnej, zajmie się m.in.: dotarciem do mediów ze wszystkich opcji politycznych, zorganizowaniem wystąpień ekspertów w mediach, tworzeniem strategii komunikacji i edukacji w obszarze wybranych kluczowych tematów kampanii, zarządzaniem kryzysem wizerunkowym w razie jego wystąpienia oraz przygotowywaniem komunikatów w zakresie media relations. Działania będą realizowane od sierpnia do października 2023 roku.
Oferty na oba przetargi można składać do 27 kwietnia 2023 roku.
Szczegóły dostępne są na stronie. (bs)