Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Fundusz Obywatelski zachęca do zaangażowania się w sprawy publiczne. Rusza kampania „Zależy mi”. fundusz obywatelski im. henryka wujca ruszył w lutym 2023 z kampanią 1,5% „zależy mi”. celem akcji jest zachęcenie polaków do wspierania działań obywatelskich. „kampanią chcieliśmy zmierzyć się z dość powszechną apatią, rezygnacją i ucieczką w sprawy wyłącznie prywatne. tyle niegodnych rzeczy dzieje się w życiu publicznym w polsce, że już nas to »nie rusza«. w odpowiedzi na nie, zdarza się, że coraz częściej myślimy: »nie zależy mi« i przestajemy być gotowi na choćby minimalny wysiłek dotyczący spraw, na których powinno nam zależeć. dlatego tak ważnym było, aby pokazać, że są ludzie, obywatelki i obywatele, którym wciąż zależy” – mówi jakub wygnański, współzałożyciel funduszu obywatelskiego im. henryka wujca. w ramach kampanii powstał spot, do którego zaangażowano m.in. prof. adama bodnara, prof. ewę łętowską, dr hannę machińską i stanisława soykę. bohaterowie nagrania wypowiadają do kamery krótkie zdanie określające, na czym im zależy. wideo będzie emitowane w internecie oraz w telewizji. w kolejnych spotach, obok znanych osobistości, wezmą udział także obywatele i obywatelki, w tym przedstawiciele funduszu obywatelskiego im. henryka wujca. powstał również spot radiowy, który będzie można usłyszeć w stacjach grupy radiowej agory. zaplanowano także reklamę w wybranych tytułach prasowych i działania reklamowe w modelu programmatic. pomysłodawcą kampanii „zależy mi” i autorem koncepcji kreatywnej jest agencja clos brothers. zdjęcia do spotu zrealizował mateusz wajda. za montaż filmu odpowiedzialna jest dorota migas-mazur. (bs).
Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca ruszył w lutym 2023 z kampanią 1,5% „Zależy mi”. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do wspierania działań obywatelskich.
„Kampanią chcieliśmy zmierzyć się z dość powszechną apatią, rezygnacją i ucieczką w sprawy wyłącznie prywatne. Tyle niegodnych rzeczy dzieje się w życiu publicznym w Polsce, że już nas to »nie rusza«. W odpowiedzi na nie, zdarza się, że coraz częściej myślimy: »nie zależy mi« i przestajemy być gotowi na choćby minimalny wysiłek dotyczący spraw, na których powinno nam zależeć. Dlatego tak ważnym było, aby pokazać, że są ludzie, obywatelki i obywatele, którym wciąż zależy” – mówi Jakub Wygnański, współzałożyciel Funduszu Obywatelskiego im. Henryka Wujca.
W ramach kampanii powstał spot, do którego zaangażowano m.in. prof. Adama Bodnara, prof. Ewę Łętowską, dr Hannę Machińską i Stanisława Soykę. Bohaterowie nagrania wypowiadają do kamery krótkie zdanie określające, na czym im zależy. Wideo będzie emitowane w internecie oraz w telewizji. W kolejnych spotach, obok znanych osobistości, wezmą udział także obywatele i obywatelki, w tym przedstawiciele Funduszu Obywatelskiego im. Henryka Wujca.
Powstał również spot radiowy, który będzie można usłyszeć w stacjach Grupy Radiowej Agory. Zaplanowano także reklamę w wybranych tytułach prasowych i działania reklamowe w modelu programmatic.
Pomysłodawcą kampanii „Zależy mi” i autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Clos Brothers. Zdjęcia do spotu zrealizował Mateusz Wajda. Za montaż filmu odpowiedzialna jest Dorota Migas-Mazur. (bs)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Fundusz Obywatelski zachęca do zaangażowania się w sprawy publiczne. Rusza kampania „Zależy mi”. fundusz obywatelski im. henryka wujca ruszył w lutym 2023 z kampanią 1,5% „zależy mi”. celem akcji jest zachęcenie polaków do wspierania działań obywatelskich. „kampanią chcieliśmy zmierzyć się z dość powszechną apatią, rezygnacją i ucieczką w sprawy wyłącznie prywatne. tyle niegodnych rzeczy dzieje się w życiu publicznym w polsce, że już nas to »nie rusza«. w odpowiedzi na nie, zdarza się, że coraz częściej myślimy: »nie zależy mi« i przestajemy być gotowi na choćby minimalny wysiłek dotyczący spraw, na których powinno nam zależeć. dlatego tak ważnym było, aby pokazać, że są ludzie, obywatelki i obywatele, którym wciąż zależy” – mówi jakub wygnański, współzałożyciel funduszu obywatelskiego im. henryka wujca. w ramach kampanii powstał spot, do którego zaangażowano m.in. prof. adama bodnara, prof. ewę łętowską, dr hannę machińską i stanisława soykę. bohaterowie nagrania wypowiadają do kamery krótkie zdanie określające, na czym im zależy. wideo będzie emitowane w internecie oraz w telewizji. w kolejnych spotach, obok znanych osobistości, wezmą udział także obywatele i obywatelki, w tym przedstawiciele funduszu obywatelskiego im. henryka wujca. powstał również spot radiowy, który będzie można usłyszeć w stacjach grupy radiowej agory. zaplanowano także reklamę w wybranych tytułach prasowych i działania reklamowe w modelu programmatic. pomysłodawcą kampanii „zależy mi” i autorem koncepcji kreatywnej jest agencja clos brothers. zdjęcia do spotu zrealizował mateusz wajda. za montaż filmu odpowiedzialna jest dorota migas-mazur. (bs).