Uroczysta gala zakończyła 19 kwietnia drugą edycję projektu Superbrands, którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku. W tym roku honorową nagrodę otrzymała Henryka Bochniarz, która odebrała nagrodę z rąk Leszka Balcerowicza – zeszłorocznego zwycięzcy.
Oprócz honorowej, wręczono 41 statuetek markom: adidas, Atlas, Auchan, A.Blikle, Biedronka, Bosch, Coca-Cola, Durex, Dr Irena Eris, Elle, Era, Era Tak Tak, Finlandia, Google, Harley-Davidson, Heineken, Heyah, Hewlett Packard, Lech, Lay’s, Mc Donald’s, Motorola, Nokia, Onet, Orlen, Philips, Polityka, Polsat, Przekrój, Plus GSM, Radio Zet, RMF FM, Rutinoscorbin, TP, TVN, TVN 24, TVP, Warta, Winiary, Visa, Żywiec.
Atrakcję wieczoru stanowiły występy – Agi Zaryan z zespołem, a także jam session polskich sław jazzu – Michała Urbaniaka, Janusza Muniaka, Zbigniewa Namysłowskiego i Jerzego „Dudusia” Matuszkiewicza. (ml)