W marcu 2020 roku do grona klientów Galaktus PR dołączyły cztery firmy – PNY Technologies (producent sprzętu komputerowego), Optoma (producent projektorów w technologii DLP), Esportslab (start-up gamingowy, pomagający w podnoszeniu kwalifikacji profesjonalnych graczy) i Roboto (firma specjalizująca się w lokalizacji gier, tłumaczeń filmowych i przekładów literackich). W kwietniu 2020 roku agencja zatrudniła także nowego pracownika – Dianę Biszczanik.
W przypadku wszystkich nowych klientów, pozyskanych w wyniku rekomendacji, do zadań agencji należą: doradztwo strategiczne, działania w zakresie media relations w Polsce i za granicą, komunikacja w mediach społecznościowych, community marketing oraz wydarzenia specjalne na rynku polskim i zagranicznym.
Za obsługę PNY Technologies, Optomy i Esportslab opowiada Michał Filipek, PR Specialist. Działania na rzecz Roboto prowadzi z kolei Mateusz Gołąb, PR Specialist. Strony nie zdradzają czasu trwania umów. Optoma była wcześniej obsługiwana przez Sarotę PR, dla pozostałych klientów jest to pierwsza współpraca z agencją PR.
W związku z poszerzającym się gronem klientów pracę w agencji zaczęła Diana Biszczanik. Na nowo utworzonym stanowisku PR Specialist odpowiada za media relations oraz community marketing dla klientów gamingowych i hardware’owych.
Diana Biszczanik
Biszczanik od ponad czterech lat związana jest z branżą gier: wspiera gry niezależne, głównie pochodzące z Polski. Poprzednio pracowała w PR Outreach gdzie odpowiadała za obsługę m.in. Chernobylite, Gamedec oraz The Riftbreaker. Prywatnie, od ponad trzech lat należy do studia Shockwork Games, gdzie wraz z przyjaciółmi tworzy grę turową o nazwie Alder’s Blood. Biszczanik wspiera studio pod względem wizerunkowym i marketingowym. Na początku swojej kariery w branży PR pracowała w Gamespol, gdzie zajmowała się PR-em i marketingiem gier mobilnych Find The Melody oraz HandyBot. (ak)