niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościGap ucierpi przez antyszczepionkowe poglądy Kanye Westa?

Gap ucierpi przez antyszczepionkowe poglądy Kanye Westa?

Marka odzieżowa Gap może mieć kłopoty przez poglądy i ostatnie działania Kanye Westa – pisze rp.pl. Niedawno raper wyraził swój sceptycyzm względem szczepień i poinformował, że zamierza kandydować na urząd prezydenta Stanów Zjednoczonych.

Jak czytamy, w czerwcu 2020 roku Gap rozpoczął dziesięcioletnią współpracę z Kanye Westem, który jest właścicielem marki butów Yeezy. Dla rapera była to możliwość szerszej sprzedaży swoich produktów, a dla Gapa – szansa na umocnienie swojej pozycji na rynku (w ostatnich latach firma miała problemy wizerunkowe i finansowe) – tłumaczy źródło. „Jest tak wiele naszych dzieci, które są szczepione i sparaliżowane. Więc kiedy mówią, że pokonamy Covid szczepionką, to jestem bardzo ostrożny. To jest znak bestii” – mówił raper, którego wypowiedź cytuje źródło.

Zdaniem rp.pl dla Gapa tego typu poglądy mogą być ryzykowne – zwłaszcza, że z powodu koronawirusa zmarło już ponad 130 tys. Amerykanów. Problematyczny dla marki może być też fakt, że West ogłosił niedawno, że zamierza startować na prezydenta USA.

Czytaj także: Internauci zarzucają marce GAP rasizm. Firma szybko reaguje

Geografia według firmy Gap zdenerwowała chińskich internautów

„To ryzykowne dla marek, wiązanie się z bardzo otwartymi celebrytami” – źródło cytuje wypowiedź Jeetendra Sehdeva dla CNN (Sehdev jest autorem książki „The Kim Kardashian Principle”; Kim Kardashian jest żoną Kanye Westa). Czytamy, że zdaniem Sehdeva może się jednak okazać, że zainteresowanie, jakie wzbudza raper, pozytywnie wpłynie na makrę Gap. Autor tłumaczy, że zdecydowane poglądy mogą przyciągnąć uwagę, a duże ryzyko może przełożyć się na duże zyski. Poglądy wyrażane przez Westa są w USA popularne, a unikanie obowiązkowych szczepień stało się wręcz już epidemią, dlatego jego sceptyczne podejście do osiągnięć nauki może przynieść profity – dodaje źródło.

Jak czytamy, według oczekiwań analityków połączenie sił marek Yeezy i Gap może przynieść Gapowi nawet miliard dolarów dodatkowej sprzedaży do 2025 roku. (ak)

Zdjęcie główne: Super 45 | Música Independiente [CC BY-NC 2.0] via Flickr

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj