W Gdyni rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu obyczajowego telewizji TVN „Aż po sufit!”. Ta forma promocji będzie kosztować miasto 250 tys. złotych – czytamy w marketingmiejsca.com.pl.
Jak czytamy, Gdynia nie pojawia się w produkcji przypadkowo: głównych bohaterów serialu ukształtowała bowiem „polityczno-społeczno-wolnościowa” przeszłość. W serialu pokazane zistaną charakterystyczne dla Gdyni miejsca, m.in. ulica Świętojańska, Skwer Kościuszki, port jachtowy, plaża Babie Doły, Tawerna Orłowskaczy czy Promenada Królowej Marysieńki. Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni, która odpowiada m.in. za promocję miasta, podkreśla, że Gdynia ma wiele do zaoferowania, jeśli chodzi o plenery i klimat nowoczesnego miasta. W jej ocenie współpraca z TVN to dobra inwestycja w promocję. Gruszecka-Spychała spodziewa się, że miasto odniesie wymierne ekonomiczne korzyści, będzie chętniej i liczniej odwiedzane, a mieszkańcy zechcą poznawać je na nowo – czytamy.