Nespresso w nowy rok wkracza z nową reklamą, w której George Clooney wciela się w rolę detektywa i razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż.
George Clooney jest globalnym ambasadorem marki Nespresso. Tym razem wcielił się w rolę dociekliwego detektywa George’a. Reklama swoją formą przypomina kryminalną zagadkę pełną humoru, intryg i zwrotów akcji. Jak przekazują twórcy, produkcja ma być zaproszeniem do „odnalezienia najcenniejszego skarbu – niezapomnianego smaku świeżej kawy Nespresso”.
Spot reklamowy przypomina trzymający w napięciu film, którego akcja dzieje się w pociągu. Zgłoszenie kradzieży diamentów – którymi, jak się okazuje, jest drogocenna kawa – rozpoczyna serię tajemniczych zdarzeń. Detektyw George jest jednak gotów rozwiązać tę zagadkę.
„Każda współpraca z Nespresso jest wyjątkowa, a tym razem było szczególnie zabawnie dzięki świetnemu scenariuszowi i wspaniałej obsadzie. Choć znamy się z Evą Longorią od lat, to była nasza pierwsza okazja do wspólnej pracy. Wspólnie z Kim stworzyły idealny kulinarny duet, starający się mnie przechytrzyć. Ich energia była niezwykła, a współpraca na planie bezbłędna” – przekazał Clooney.
Reklama swój globalny debiut miała 15 stycznia 2025 roku. Obok spotu telewizyjnego marka przewidziała szereg działań w mediach społecznościowych oraz w butikach Nespresso. (kn)