W połowie marca 2023 roku „Glamour” ogłosiło zmianę logotypu na wszystkich rynkach, na których występują jego magazyny i serwisy. Jak komunikuje Burda Media Polska, wydawnictwo, do którego należy tytuł, zmiana logo to nowe otwarcie i wyznaczenie kierunku, w którym będzie zmierzała marka w najbliższych latach.
„Nowy logotyp »Glamour« odzwierciedla nasz nowy globalny kierunek, jako silnej marki wzmacniającej pozycję kobiet. Chcieliśmy czegoś, co wygląda ponadczasowo, pięknie działa na platformach cyfrowych i ma klasyczną estetykę, która jednocześnie zwraca się ku przyszłości. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć je we wszystkich 11 »Glamourach« świata i w kolejnych” – mówi Deborah Joseph, European Editorial Director.
Hasłem przewodnim zmiany jest „For women reshaping the world” – „Dla kobiet, które zmieniają świat”.
W 2023 roku „Glamour” jest innowacyjny, odważny i uważny na potrzeby czytelniczek i użytkowniczek, odzwierciedla ich wartości takie jak otwartość, inkluzywność, wrażliwość społeczną, ale też znajomość najnowszych trendów i potrzeb pokolenia Z – komunikuje marka.
„Nowe wspólne logo dla wszystkich 11 edycji »Glamour« na świecie to podkreślenie międzynarodowości marki, a także jej wspólnych wartości: wspierania kobiet w ich marzeniach i dążeniach” – mówi Katarzyna Dąbrowska, redaktorka naczelna „Glamour” w Polsce. (bs)
Poprzednie logo