25 marca 2024 roku Gmina Miasta Sopotu opublikowała zapytanie ofertowe dotyczące obsługi miejskich mediów społecznościowych.
Do zakresu usług, które będzie realizować wybrana agencja, należą administrowanie oficjalnymi kanałami Miasta Sopotu w mediach społecznościowych, stałe doradztwo związane z obecnością Sopotu w social mediach, sprawne reagowanie na zmiany istniejących trendów i zasad funkcjonowania kanałów oraz dyspozycyjność w sytuacjach kryzysowych.
Celem działań jest m.in. wsparcie wizerunkowe marki Sopot, zachęcanie sopocian oraz „fanów” Sopotu do odkrywania i poznawania miasta przez zabawę, zwiększenie świadomości sopocian na temat wydarzeń i atrakcji w mieście, zainteresowanie zagranicznych turystów ofertą Sopotu o charakterze kulturalnym, uzdrowiskowym i sportowym, aktywizacja społeczności lokalnej, zapewnienie stałego kontaktu ze społecznością należącą do strategicznej grupy docelowej oferty Sopotu, a także zapewnienie grupie docelowej kontaktu w stylu „help desk”.
Okres realizacji zamówienia wynosi 22 miesiące.
Oferty można składać do 8 kwietnia 2024 roku do godziny 11:00. Więcej szczegółów dotyczących postępowania znajduje się na stronie. (ao)