W dniach 14-15 listopada 2018 roku w Katowicach odbędzie się Golden Marketing Conference. Hasłem tej edycji jest „Nowy wymiar marketingu”. W trakcie dwóch dni spotkania odbędą się prelekcje 18 zaproszonych ekspertów oraz sesja networkingowa, która pozwoli uczestnikom na wymianę doświadczeń i kontaktów.
Do prelekcji zaproszono specjalistów z różnych dziedzin branży marketingowej. Wystąpią m.in.: Piotr Bucki – opowie, jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści, Adrian Gamoń – będzie mówił o analityce w działaniach firmowych na LinkedInie, Krzysztof Czyżykiewicz – przedstawi, jak szybciej, lepiej i zgodnie z planem docierać do klientów za pomocą Google Ads, oraz Tomasz Bąk i Joanna Grabowska – wytłumaczą, jak zbudować percepcję marki, nie mówiąc o produkcie.
W czasie konferencji zostanie poruszony temat personal brandingu w skalowaniu biznesu, wykorzystania działań marketingowych do budowy przewagi konkurencyjnej czy przygotowania strategii marketingowych na podstawie danych oraz informacji dotyczących klientów marki. Zaproszeni eksperci podejmą również zagadnienia związane z biznesowymi możliwościami sztucznej inteligencji, Messengera, Facebooka, Google AdWords i Analytics oraz opowiedzą o jeszcze skuteczniejszych sposobach wykorzystania Facebooka do budowania skutecznych kampanii. Podczas wydarzenia Marek Gonsior poprowadzi prelekcję o rebrandingu polskiej marki Agata, produkującej meble, dla której stworzył nową komunikację i identyfikację wizualną.
Czytaj też: Marek Gonsior: przyszedł czas na zdecydowane odróżnienie się od konkurencji
Konferencja odbędzie się w hotelu Vienna House Easy Katowice. Szczegóły dotyczące wydarzenia dostępne są na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (bm)