Good One PR od stycznia 2022 roku nawiązało współpracę z ośmioma nowymi klientami, w tym z fundacją, dla której agencja prowadzi działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. O wszystkich kontraktach agencja poinformowała pod koniec maja.
W styczniu 2022 roku do grona klientów agencji dołączyło Centrum Riviera – obiekt handlowo-rozrywkowy zlokalizowany w północnej Polsce. Do zadań Good One PR należy prowadzenie biura prasowego, komunikacja eventów organizowanych na terenie galerii oraz patronaty medialne. Agencję wybrano w przetargu, a umowę podpisano na rok.
W lutym 2022 roku Good One PR rozpoczęło współpracę z globalną firmą konsultingową Kearney oraz kanadyjską marką produkującą elektryczne multicookery Instant Pot. W ramach współpracy z Kearney agencja zajmuje się stworzeniem i realizacją strategii działań z zakresu komunikacji korporacyjnej, działaniami media relations oraz opracowaniem koncepcji i organizacją projektu specjalnego firmy na polskim rynku. W zakres współpracy wchodzi także wsparcie w zakresie employer brandingu oraz doradztwo i rekomendacje z PR-u kryzysowego. Good One PR wygrało konkurs ofert, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Dla marki Instant Pot agencja realizuje z kolei działania z zakresu PR-u produktowego, obejmujące prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, liderami opinii oraz testy produktów. W tym przypadku klient sam zgłosił się do agencji, a umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Do grona klientów Good One PR w kwietniu 2022 roku dołączyły natomiast Julinek Park – miejsce oferujące rozrywkę dla rodzin– oraz Rabkoland – park rozrywki w miejscowości Rabka-Zdrój. Dla marki Julinek Park agencja, do której klient sam się zgłosił, odpowiada za działania komunikacyjne mające na celu promocję miejsca i jego oferty. Współpraca ma charakter projektowy i potrwa w tym sezonie do 30 września 2022 roku. W ramach współpracy z Rabkolandem do zadań Good One PR należą działania mające promować park i jego ofertę. W tym przypadku umowa także obowiązuje do końca września. Strony współpracowały już w poprzednim roku.
W tym samym miesiącu agencja rozpoczęła też działania dla BIG InfoMonitor. Biuro Informacji Gospodarczej, gromadzące i udostępniające informacje o wiarygodności płatniczej uczestników rynku, powierzyło natomiast agencji prowadzenie biura prasowego, w tym działania media relations, oraz pozycjonowanie ekspertów firmy w mediach. Kontrakt obejmuje też bieżące doradztwo w zakresie PR-u oraz działania rea- time marketing. Good One PR zostało wybrane w przetargu, a umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Od maja 2022 toku agencja obsługuje z kolei Fundację Saventic, która skupia się na wspieraniu szybszej diagnostyki chorób rzadkich, m.in. przez udostępnianie aplikacji służącej pacjentom do przesyłania kwestionariusza i danych medycznych, które są następnie analizowane zarówno przez innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji, jak i konsylium lekarskie wyspecjalizowane w zakresie chorób rzadkich. Good One PR odpowiada za m.in. za działania media relations i doradztwo wizerunkowe. Fundacja sama zgłosiła się do agencji. Good One PR realizuje działania dla organizacji w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
W maju 2022 roku agencja rozpoczęła też działania dla platformy dla freelancerów oraz zleceniodawców Useme. Wśród zadań agencji są: prowadzenie komunikacji skierowanej do partnerów biznesowych oraz wolnych strzelców, realizacja działań PR oraz koncepcje kreatywne. Współpraca jest efektem działań new business agencji, a umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Za działania dla Centrum Riviera, Instant Pot, Parku Julinek oraz Fundacji Saventic po stronie agencji odpowiada zespół konsumencki pod kierownictwem z Ilony Rutkowskiej, PR Account Managerki. Działania PR dla Rabkolandu prowadzi Marta Paczka, Senior Account Executive, a obsługą Useme zajmuje się Paulina Bartkowska, Senior Account Executive. Projekty Kearney oraz BIG InfoMonitor są w rękach zespołu komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, Senior Account Manager. Całość prac nadzoruje Ewelina Puławska, Account Director w Good One PR. (mb)