Z początkiem października 2018 roku Grayling Poland rozpoczęło stałą współpracę z Visą. Wcześniej, od kwietnia 2018 roku, firmy współpracowało przy różnego rodzaju projektach z obszaru public relations i public affairs.
Agencja odpowiada za całościową realizację działań PR na rzecz klienta, w tym m.in. za prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie ekspertów w mediach oraz podczas eventów branżowych, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, a także za organizację wydarzeń specjalnych.
Ze strony Grayling Poland współpracę koordynuje Jarosław Soroczyński, Senior Account Manager, a działania realizowane są przez dział korporacyjny agencji, który nadzoruje Anna Popłonkowska.
Visa powierzyła agencji stałą obsługę na polskim rynku w wyniku rozszerzenia dotychczasowej współpracy z Grayling. Agencja współpracuje z Visą w regionie CEE od ponad 20 lat.
Strony nie informują o czasie trwania umowy.
Visa od 2001 roku współpracuje w Polsce również z agencją Macieja Gajewskiego Message House (Gajewski pracuje dla Visy od 1995 roku, kiedy jeszcze obsługiwał klienta w ramach agencji Burson-Marsteller). W związku z tym, że klient podpisał umowę z Grayling Poland, zakres działań Message House uległ zmianie – od października agencja zajmuje się doradztwem strategicznym i merytorycznym oraz wspiera firmę Visa w wybranych projektach. (pp)