czwartek, 19 września, 2024
Strona głównaAktualnościGrupa Bauer Media zmienia identyfikację wizualną

Grupa Bauer Media zmienia identyfikację wizualną

30 listopada 2023 roku Grupa Bauer Media zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Rebranding wydawnictwa ma na celu nadanie nowego wyglądu przy jednoczesnym zachowaniu kluczowych elementów poprzedniej identyfikacji.

Jak wyjaśnia marka, w ostatnich latach Bauer przekształcił się z niemieckiego wydawnictwa w międzynarodowy koncern medialny. Nowy wygląd ma przedstawić sposób, w jaki firma rozwinęła swoją działalność, oraz odzwierciedlać dalszy proces jej transformacji. 

Odświeżona identyfikacja wizulana ma zapewnić grupie medialnej „bardziej współczesny wygląd i styl” przez wykorzystanie „natychmiast rozpoznawalnego logo, wyrazistych kolorów, prostej typografii i obrazów skoncentrowanych na ludziach”.

Poprzednie logo Grupy Bauer Media

Nowe logo Grupy Bauer Media

„Dążymy do uwolnienia pełnego potencjału naszej działalności, naszych marek i naszych pracowników. Nowa identyfikacja wizualna wzbogaci nasz profil korporacyjny i poprawi wiarygodność naszej marki dzięki wspólnemu poczuciu celu i wartości” – powiedziała Yvonne Bauer, CEO Grupy Bauer.

Nowy branding ma zostać wprowadzony we wszystkich miejscach styku z markę ciągu 12 miesięcy. W pierwszej kolejności zmiany obejmą strony internetowe firmy oraz jej profile w mediach społecznościowych.

Identyfikacja została opracowana przez agencję MUTABOR. „Wspólnie stworzyliśmy nowoczesny projekt, który przejawia się w każdym aspekcie wzornictwa, obrazując nową generację Grupy Bauer Media” – stwierdził CCO i współzałożyciel MUTABOR, Heinrich Paravicini. (af)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj