Grupa Carlsberg i UEFA w marcu 2025 roku ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Carlsberg zostaje oficjalnym piwem rozgrywek reprezentacyjnych UEFA.
Współpraca dotyczy turniejów: UEFA EURO 2028™, UEFA Women’s EURO 2029, finały Ligi Narodów UEFA™, UEFA Women’s Nations League, europejskie kwalifikacje mężczyzn i kobiet oraz UEFA Futsal EURO™.
Dowiedz się więcej o tym, jak działania sponsoringowe wpływają na budowanie emocji wokół marki. Weź udział w Dialogu PRoto i bądź z nami już 16 kwietnia!
Jak przekazuje marka, jest to powrót Carlsberga do czołowych rozgrywek europejskiej piłki reprezentacyjnej po ponad dwudziestoletnim partnerstwie z UEFA w latach 1988–2016. „Współpraca ta wpisuje się w długą historię zaangażowania firmy w świat sportu – jej przykładem jest 33-letnie partnerstwo z klubem piłkarskim Liverpool FC” – przekazano w komunikacie.
Umowa sponsorska gwarantuje markom należącym do Grupy Carlsberg wyłączne prawa do sprzedaży napojów podczas UEFA EURO 2028™, UEFA Women’s EURO 2029, UEFA Futsal EURO™ oraz finałów Ligi Narodów UEFA™.
Co więcej, logo Carlsberga będzie szeroko eksponowane na bandach reklamowych znajdujących się wokół boisk oraz w tle wywiadów medialnych podczas rozgrywek reprezentacyjnych UEFA. (mb)
