Grupa Ubezpieczeniowa Europa postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Jest to spowodowane tym, że od dwóch lat firma realizuje strategię, której celem jest transformacji modelu biznesowego – wykorzystanie nowoczesnych technologii i budowa nowych kanałów sprzedaży. Nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej mają podkreślać biznesowe i technologiczne zmiany zachodzące w firmie.
„Nasze poprzednie logo towarzyszyło nam przez osiem lat. Kiedy je wprowadzaliśmy, Grupa Europa była skupiona niemal wyłącznie na rynku bancassurance. Dziś jesteśmy w innym miejscu. Choć współpraca z bankami to nadal ważna cześć biznesu, inwestujemy również w bezpośredni kontakt z klientem, korzystając z możliwości, jakie dają nowoczesne technologie” – mówi Katarzyna Greszta, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Klienckich w firmie.
[[{“fid”:”38932″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Historia logotypów Grupy Europa”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Historia logotypów Grupy Europa”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Historia logotypów Grupy Europa”,”title”:”Historia logotypów Grupy Europa”,”class”:”media-element file-default”}}]]
Nowy logotyp został zaprojektowany tak, by być „symbolicznym pomostem” między ponad 20-letnią historią ubezpieczyciela i jego otwarciem się na nowoczesne kanały sprzedaży – czytamy w informacji prasowej. W związku z tym, system identyfikacji wizualnej Grupy Europa nadal będzie oparty o dotychczasową kolorystykę, jednocześnie wykorzystując najnowsze trendy w stylistyce, by podkreślić technologiczne aspiracje firmy.
Proces wdrażania nowego logo wewnętrznie rozpoczął się w kwietniu 2018 roku, zaś wraz z uruchomieniem nowej strony internetowej 10 maja 2018 roku, firma rozpoczęła komunikowanie zmiany systemu identyfikacji wizualnej zewnętrznie. (jg)