W lipcu 2022 roku Linkleaders rozpoczęło stałą współpracę z Grupą Inelo, europejskim dostawcą rozwiązań technologicznych dla branży TS, w tym oprogramowania służącego do analizy i rozliczania czasu pracy kierowców.
Agencji powierzono działania z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu. Współpraca poprzedzona była przeprowadzeniem badania satysfakcji pracowników oraz przygotowaniem strategii EB i komunikacji wewnętrznej. W ramach stałej współpracy Linkleaders odpowiada za realizację założeń strategii m.in. w obszarach kontaktu z pracownikami i kandydatami, wprowadzenie nowych narzędzi komunikacji wewnętrznej, dalszy rozwój kultury komunikacji w firmie oraz tworzenie treści wzmacniających candidate i employee experience w rekrutacji.
Z ramienia agencji za projekt odpowiada Małgorzata Wojciekiewicz, EB Consultant, a strategiczne doradztwo zapewnia Justyna Jedlińska, członkini zarządu Linkleaders.
Agencję wybrano na podstawie rekomendacji. Umowę zawarto na czas nieokreślony. Grupa Inelo nie korzystała wcześniej z usług agencji we wspomnianym zakrsie. (mb)