niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościOne2tribe przechodzi rebranding

One2tribe przechodzi rebranding

Polska grupa kapitałowa One2tribe przechodzi rebranding, polegający na dodaniu nowego hasła „Be the change” do swojej identyfikacji wizualnej. Do tej pory firma wykorzystywała sam logotyp. Wprowadzone do komunikacji hasło ma podkreślać wartości, jakimi kieruje się marka, pełniej oddawać ideę i istotę jej pracy oraz osiąganych efektów – czytamy w komunikacie prasowym. Jak tłumaczą przedstawiciele grupy, hasło z jednej strony pozycjonuje pracę One2tribe i jej efekty, z drugiej strony jest główną myślą firmy, jaką kieruje się ona przy podejmowaniu współpracy z klientami.

Potrzeba wprowadzenia nowego wizerunku wynika ze zmiany modelu biznesowego 15-letniej firmy – mówią przedstawiciele marki. Znana wcześniej z gier społecznościowych i gamifikacji One2tribe od dwóch lat zajmuje się wykorzystaniem mechanizmów psychologii behawioralnej do wprowadzania zmian w firmach. Za nowym hasłem stoją także zmiany wewnętrzne w organizacji. „Dodatkowym wyzwaniem było znalezienie czegoś, co odpowiadałoby duchowi pracy naszego zespołu. Chcemy zmieniać świat, chcemy zmieniać biznes naszych klientów, chcemy być zmianą” – wyjaśnia Wojciech Ozimek, CEO One2tribe.

Jak czytamy w materiale prasowym, filozofię firmy odzwierciedla cytat Mahatmy Gandhiego: „bądź zmianą, którą chcesz ujrzeć w świecie”. „Tak naprawdę każdy może zmieniać świat. Nasze hasło »Bądź zmianą« to specjalny ukłon w stronę charakterystycznej dla nas cechy – szukania nowych rozwiązań i innowacji” – dodaje Ozimek.

Rebranding rozpoczęto w grudniu 2018 roku zmianą systemu identyfikacji wizualnej – strony internetowej, wizytówek i materiałów dla klientów. W kolejnych etapach firma zamierza postawić na komunikację i pokazać, czym się zajmuje, opowiedzieć o swoich projektach i zmianach, jakie one powodują. Planowane jest także podjęcie działań w obszarze komunikacji wideo. Proces rebrandingu ma się zakończyć z początkiem marca 2019 roku.

Za przygotowanie nowej kreacji odpowiadają Radosław Marter, szef sprzedaży i marketingu One2tribe, oraz agencja Come Creations Group. (bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj