sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościGrupa Walk z nową identyfikacją. Z logo znika krocząca postać

Grupa Walk z nową identyfikacją. Z logo znika krocząca postać

Grupa Walk, do której należy m.in. Walk PR, na początku listopada 2022 roku wprowadziła nową identyfikację wizualną. Ostatni rebranding firma przeprowadziła dziesięć lat temu.

Po zmianach logo jest bardziej minimalistyczne. Z symbolu Walk znika postać kroczącego mężczyzny. Kolor czerwony zmieniono natomiast na bardziej intensywny.

„Wprowadzone zmiany symbolizują odwagę, nowoczesność, klarowność oraz proste, ale jednocześnie kreatywne rozwiązania, które najczęściej okazują się tymi absolutnie najlepszymi. To właśnie te cechy charakteryzują naszą codzienną pracę i propozycje, które oferujemy zarówno nowym, jak i wieloletnim Klientom” – komentuje Paweł Miklaszewski, partner Walk.

Poprzednie logo Walk

Nowy system identyfikacji wizualnej zaprojektował australijski projektant David Racchi ze studia Walk with David, autor dotychczasowej identyfikacji Grupy Walk. Jak mówi, chciał, by „nowe logo nie było tylko delikatnym liftingiem, lecz wprowadzało radykalną zmianę”. „Od czasu ostatniego rebrandingu zmieniło się tak wiele w świecie komunikacji czy trendach zarówno graficznych, jak i społecznych. Szukałem prostego, mocnego i ponadczasowego symbolu oraz ciekawego systemu wspierającego komunikację firm z grupy Walk – dlatego powstał bogaty zestaw grafik i animacji pozwalających na tworzenie atrakcyjnych rozwiązań graficznych w dowolnych mediach, w szczególności w świecie cyfrowym” – wyjaśnia Racchi.

Grupa komunikacji Walk działa na rynku od 16 lat, a w jej skład wchodzą spółki: Walk Creative (agencja reklamowo-digitalowa, która realizuje usługi reklamowe z zakresu ATL i BTL, digital oraz social media i influencer marketingu), Walk PR (prowadzące działania public relations w obszarze komunikacji korporacyjnej i produktowej) oraz Walk Events (spółka eventowa zajmująca się planowaniem oraz realizacją wydarzeń komercyjnych i korporacyjnych offline i online).

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj