Przewodniczącym Jury Złotych Spinaczy 2022 będzie Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland – poinformował Związek Firm PR, organizator konkursu.
W tym roku odbywa się jubileuszowa, 20. edycja konkursu.
Szczepański z branżą public relations jest związany od 30 lat. Pierwsze 10 lat pracował w agencjach Burson-Marsteller i Business Communications Associates, której był twórcą i prezesem do chwili przejęcia przez Edelman PR Worldwide. Przed objęciem stanowiska prezesa zarządu H+K Strategies przez 10 lat pełnił funkcje dyrektora ds. korporacyjnych kolejno w Banku Pekao, Providencie i Grupie Żywiec. Był inicjatorem i wieloletnim prezesem Związku Firm Public Relations, a także laureatem wyróżnień branżowych takich jak PRO PR Globe Award 2020, Gwiazda PR 2021 i ADMan Press 2021.
W październiku 2022 roku Szczepański obejmie funkcję Prezydenta ICCO, światowej organizacji branżowej skupiającej ponad 3000 firm PR z 81 krajów.
„Zbliża się największe święto branży PR w Polsce, kiedy o miano najlepszych kampanii roku staną w szranki setki unikalnych zgłoszeń ze wszystkich zakątków kraju. Dla nas jurorów będzie to jak zawsze uczta intelektualna i lekcja na temat zjawisk i trendów poruszających dzisiaj rzesze wyznawców naszego zawodu. Dla mnie osobiście, to spełnienie marzeń o poprowadzeniu obrad jury obecnie największego w Europie kontynentalnej konkursu public relations” – komentuje Grzegorz Szczepański.
W tym roku wydzielono 35 kategorii konkursowych: 20 głównych, 12 sektorowych oraz 3 specjalne. W związku z atakiem Rosji na Ukrainę utworzona została nowa kategoria konkursowa, poświęcona projektom PR realizowanym na rzecz wsparcia napadniętego państwa. Do konkursu można zgłaszać projekty, kampanie, inicjatywy i programy zrealizowane przez agencje PR, firmy i korporacje, a także osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, NGO, a także samodzielnych specjalistów.
Zgłoszenia trwają do 9 września i są przyjmowane przez stronę.
PRoto.pl jest patronem medialnym Złotych Spinaczy.