Pod koniec maja 2023 roku Hand Made poinformowało o rozszerzeniu współpracy z Krakowskim Festiwalem Filmowym – poświęconym filmom dokumentalnym, animowanym oraz krótkim fabułom. Agencja odpowiada za całościową strategię komunikacji oraz część działań promocyjnych 63. edycji wydarzenia.
Hand Made zaczęło współpracę z KFF w 2022 roku – agencja odpowiadała za komunikację ubiegłorocznego wydarzenia w mediach społecznościowych.
Teraz agencji powierzono przygotowanie odświeżonej komunikacji wydarzenia odbywającego się od 28 maja do 18 czerwca 2023, w tym zaprojektowanie identyfikacji wizualnej.
Hand Made odpowiada także za promocję i obsługę kanałów społecznościowych oraz przygotowanie materiałów reklamowych do druku. Agencja przygotowała kompleksową strategię komunikacji w social mediach oraz kreacje graficzne, które wykorzystywane są na Facebooku i Instagramie. Agencja jest też odpowiedzialna za promocję wydarzenia oraz zarządzanie budżetem mediowym. W zakres współpracy wchodzą również projekty BTL oraz materiały drukowane, które będą wykorzystywane w trakcie trwania festiwalu.
Strony nie podają więcej szczegółów na temat współpracy. (mb)