SEC Newgate CEE nawiązało współpracę z Harden Construction – generalnym wykonawcą obiektów przemysłowych na potrzeby produkcji, magazynowania oraz logistyki. Firma powierzyła agencji całościową obsługę marketingową: strategię, działania kreatywne, usługi PR i social media oraz produkcję contentu. Umowę zawarto w lutym 2023 roku, jednak poinformowano o niej w maju.
W ramach zadania przetargowego SEC Newgate przeprowadziło audyt komunikacyjny oraz zaproponowało rozwiązania komunikacyjne skupione wokół idei kreatywnej „We try Harden”. Idea ta będzie wykorzystywana w komunikacji korporacyjnej, marketingu B2B oraz działaniach employerbrandingowych. Agencja jest także odpowiedzialna za stworzenie nowej strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych oraz strategii PR, a także za wprowadzenie koncepcji kreatywnej w kanałach własnych klienta oraz materiałach reklamowych.
SEC Newgate CEE prowadzi też stałą obsługę działań media relations klienta, związanych z realizowanymi inwestycjami i komunikacją korporacyjną, odpowiada też za treści na LinkedInie.
Z ramienia agencji za opracowanie strategii komunikacji i realizację działań PR odpowiadają Katarzyna Tyska, Account Director, oraz Radosław Milczarek, Account Manager.
Harden Construction nie korzystało wcześniej z usług agencji PR. (mb)