piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościHavas Creative Group z nowym działem

Havas Creative Group z nowym działem

1 lipca 2022 roku Havas Creative Group otworzyło nowy dział – Public Affairs. Jego misją jest oferowanie wsparcia public affairs przy wykorzystaniu zasobów Grupy Havas, takich jak: strategia, kreacja, public relations, social media oraz planowanie i zakup mediów.

Victor Shmeruk objął stanowisko Head of Havas Public Affairs. Wcześniej, od 2017 roku, pracował jako Deputy Director w dziale Intelligence w CEC Group. Jego praca koncentrowała się na doradztwie, analizach polityczno-gospodarczych oraz realizacji kompleksowych strategii public affairs. Doradzał firmom z branż: nowych technologii, mobilności, finansowej i FMCG. Tworzył strategie public affairs, m.in. w obszarze zrównoważonego rozwoju, gospodarki odpadami i gospodarki o obiegu zamkniętym. Opracowywał analizy środowiska politycznego, gospodarczego i warunków regulacyjnych. W swojej dotychczasowej karierze współpracował z międzynarodowymi agencjami w ramach paneuropejskich kampanii oraz z organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców. Jest absolwentem Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją bezpieczeństwo międzynarodowe. Ukończył również studia podyplomowe na Akademii Obrony Narodowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Kancelarii Prezydenta RP, Ambasadzie Brytyjskiej w Warszawie oraz NGO-sach skupiających się na tematyce geopolitycznej. Jako szef nowego działu Shmeruk raportować będzie do Tomasza Lisa – Managing Directora Havas PR Warsaw.

Równolegle za dotychczasową praktykę public relations w spółce Havas PR Warsaw odpowiedzialność obejmuje Katarzyna Fabjaniak, Business Director of Operations and Development, która również będzie raportować do Tomasza Lisa. W obszarze public relations będzie odpowiadać za wsparcie rozwoju praktyki korporacyjnej, w tym obszarów ESG i komunikacji kryzysowej, oraz umacnianie roli warszawskiego biura Havas jako HUBu dla klientów operujących w regionie CEE. Do Havas dołączyła w styczniu 2021 roku. Katarzyna Fabjaniak ma kilkanaście lat doświadczenia agencyjnego. Poprzednio, od 2016 roku, pracowała w Hill+Knowlton Strategies – najpierw jako Group Account Director, a następnie Managing Director. Wcześniej była związana z agencjami 24/7Communication (gdzie pełniła funkcję Group Account Managera) i On Board Think Kong. Specjalizuje się projektach dla branż retail, FMCG, nowych technologii oraz healthcare, jest także ekspertką w zakresie komunikacji kryzysowej. Ma doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami o charakterze hubowym. W swojej karierze realizowała projekty dla takich marek i firm jak: Huawei, Facebook, Biedronka, Lidl, McDonald’s, LOTTE Wedel, Grupa Żywiec, Wyborowa Pernod Ricard, P&G, Coca-Cola, Medicover, Janssen Cilag czy GSK. Jest jurorką międzynarodowych konkursów branżowych Cannes Lions Dubai Lynx Festival oraz New York Festivals Advertising Awards.

Katarzyna Fabjaniak

Tomasz Lis

Havas Public Affairs, pod kierownictwem Victora Shmeruka, będzie partnerem doradztwa strategicznego w obszarze PA, w tym analiz, strategii oraz legislacji.

Nowy dział powstaje w ramach spółki Havas PR Warsaw jako odrębny unit biznesowy. Rozdzielenie dwóch obszarów komunikacyjnych i przypisanie ich do dwóch osobnych liderów ma na celu specjalizację obu dywizji w ramach spółki.

Dział Public Affairs do końca roku ma liczyć od trzech do pięciu osób. Aktualnie trwa rekrutacja pod okiem Victora Shmeruka. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj