Pod koniec marca 2023 roku Havas Warsaw i Fundacja Zobacz… JESTEM rozpoczęli kampanię pod hasłem „Każdy zasługuje na słuchacza”.
Jej celem jest zachęcenie osób będących w kryzysie emocjonalnym do otworzenia się i porozmawiania z kimś o swoich problemach.
Pomysłodawcą projektu jest agencja Havas Warsaw, a inicjatywę wspiera Fundacja Zobacz… JESTEM, która jest wspierana przez agencję działaniami pro bono. Razem zachęcają oni do przekazywania 1,5 proc. podatku na Fundację, która udziela wsparcia młodzieży w depresji i kryzysach psychicznych.
„Skala problemów psychicznych z jakimi mierzymy się na co dzień rośnie rok do roku w zastraszającym tempie. Trudności natury emocjonalnej dotyczą osób w każdym wieku, niezależnie od miejsca zamieszkania, czy statusu. Otwarcie się ze swoim problemem przed drugą osobą bywa najtrudniejsze, a to pierwszy krok aby coś zmienić, zacząć szukać wyjścia z sytuacji, która zdaje się go nie mieć” – mówi Katarzyna Wierzbicka, Account Supervisor Havas Warsaw.
Do tworzenia tegorocznej kampanii dołączyła się również agencja ODJO zajmująca się Music Marketingiem, która zadbała o współpracę z artystami.
W ramach kampanii stworzony został spot, przy którym współpracowali artyści tacy jak Filipek, RuskieFajki, Floral Bugs i VNM. (zd)
Źródło: YouTube/Zobacz JESTEM