piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościHeima PR tworzy nowy dział do komunikacji zaangażowanej społecznie

Heima PR tworzy nowy dział do komunikacji zaangażowanej społecznie

Agencja Heima PR w październiku 2023 roku poinformowała o otworzeniu nowego działu – Heima CareComm, który zajmie się całościową obsługą komunikacyjną kampanii społecznych, programów edukacyjnych, konsultacji społecznych oraz fundacji i prowadzonych przez nie projektów. 

Heima CareComm będzie odpowiadać za wszystkie niekomercyjne projekty, którymi zajmuje się agencja. Będzie także rozwijać biznes oraz portfolio usług komunikacyjnych, które są skierowane do fundacji, fundacji korporacyjnych i stowarzyszeń. Konsultanci agencji będą współpracować z zewnętrznymi ekspertami, lekarzami, naukowcami, analitykami, a także beneficjentami. Firma zajmie się także brandingiem i całościową komunikacją wizualną projektów oraz współpracą z liderami opinii i influencerami. 

Nowym działem pokierują Monika Majcher, właścicielka agencji, oraz Joanna Stawicka-Zarzecka, Communication Manager.

„Ruszamy z działem CareComm w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi komunikacyjne, które moim zdaniem będą odgrywać coraz większą rolę w public relations” – mówi Monika Majcher. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj