Helena Korniejew z początkiem marca 2023 roku objęła część udziałów w Big Picture i stała się współwłaścicielką agencji. W roli partnerki i członkini zarządu będzie wspólnie z Hanną Waśko, założycielką i CEO Big Picture, zarządzać całością biznesu.
Helena Korniejew z branżą PR jest związana od 2010 roku, a z Big Picture od siedmiu lat – pracę w agencji zaczęła w pierwszym roku jej istnienia. Początkowo pracowała jako Senior Consultant i odpowiadała za zarządzanie zespołem lifestyle i koordynację strategicznych platform wizerunkowych dla marek takich jak Coca-Cola, L’Oreal Polska, Martini czy Mondelez Polska. Od 2020 roku pełniła w firmie funkcję Strategic Directora i wspólnie z Hanną Waśko zarządzała działaniem agencji.
Teraz – jako partnerka – razem z Hanną Waśko, która pozostaje większościowym udziałowcem i CEO, Korniejew będzie odpowiedzialna za strategiczne kierunki rozwoju firmy oraz doradztwo dla jej kluczowych klientów.
Jak przekazuje agencja, decyzje zarządu będą podejmowane kolektywnie, a każda ze wspólniczek nadzoruje dodatkowo kilka obszarów biznesowych.
Helenie Korniejew podlegają: rozwój praktyki lifestyle, kierowanej przez Karolinę Pękalską i Monikę Roth-Jaczynowską, działy administracyjne, a także rekrutacja i zarządzanie zespołem firmy.
Hanna Waśko odpowiada z kolei za rozwój praktyki korporacyjnej oraz public affairs, prowadzonej przez Alicję Górkę-Pruszczak, mentoring, komunikację agencji oraz zaangażowanie w relacje z rynkiem i promowanie rynkowych standardów.
Big Picture komunikuje także, że celem agencji jest „dalszy rozwój biznesu, przy utrzymaniu najwyższej jakości obsługi, ale też »ducha agencji« – koncentracji na projektach, które realnie zmieniają rzeczywistość oraz zachowaniu silnej praktyki pro bono”.
„Big Picture to właścicielska firma, w której od początku chodziło o coś więcej niż biznes. Dzięki temu, że od kilku lat zarządzamy agencją razem, udało nam się z Heleną zbudować model, który łączy szybkość i apetyt na więcej z dużą wrażliwością na ludzi. Pozwala agencji się rozwijać oraz utrzymywać dobrą rentowność, ale przede wszystkim – robić rzeczy, które dają nam realny wpływ na rzeczywistość, możliwość współtworzenia najciekawszych projektów na rynku, ciągły rozwój, a także mówiąc wprost: radość i satysfakcję” – mówi Hanna Waśko. Jak dodaje, agencja zatrudnia obecnie niemal 30 osób, a większość zespołu stanowią kobiety. „Stworzenie przyjaznego miejsca pracy przy takiej konstrukcji zespołu to olbrzymie wyzwanie – udało się to osiągnąć dzięki wielkiemu zaangażowaniu i wyczuciu Heleny” – podkreśla Waśko. (mb)