niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościHill & Knowlton przechodzi rebranding

Hill & Knowlton przechodzi rebranding

8 listopada 2023 roku agencja public relations Hill & Knowlton zaprezentowała swoją nową tożsamość. Zmiany obejmują odświeżoną identyfikację wizualną, stronę internetową i obecność w mediach społecznościowych.

Firma zmieniła również nazwę z Hill + Knowlton na Hill & Knowlton.

Stare logo Hill & Knowlton

Nowe logo Hill & Knowlton

W ramach rebrandingu agencja wprowadziła nowe usługi ze względu na zmieniające się potrzeby klientów. Firma wraz z doświadczonymi doradcami dostarcza usługi w zakresie doradztwa korporacyjnego i kreatywnego oraz public affairs. Grupa opracowała system zarządzania i pomiaru kapitału reputacji. Oprócz tego agencja wprowadziła:

    • FutureSight, czyli nowy dział doradców ds. geopolityki, polityki i komunikacji, którzy wspólnie z kadrą kierowniczą mają przewidywać wpływ międzynarodowych środowisk politycznych na strategię biznesową
    • Obszar Global Horizons, który skupia się na gospodarkach w Azji, Ameryce Łacińskiej, Afryce i Zatoce Perskiej oraz na znaczących zmianach w przepływach handlowych
    • Intelligence & Technology, które powstało w celu skalowania rozwiązań z zakresu nauki o danych, analityki i technologii komunikacyjnych w portfolio klientów agencji

Co więcej, marka utworzyła sieć hubów Innovation & Creative na całym świecie. Specjaliści ds. kreatywności, treści, mediów i technologii cyfrowych współpracują z ekspertami branżowymi, doradcami ds. publicznych i korporacyjnych oraz ds. public relations.

„Wiemy, że siła pomysłów buduje marki i tworzy przełomowe rozwiązania. Nowością jest zakres i intensywność procesu twórczego – staje się on coraz większy, głębszy i bardziej interdyscyplinarny. Liderzy biznesowi potrzebują tego potężnego kreatywnego napędu. Dzisiejsze obszary ryzyka w strefach reputacji, dezinformacji i geopolityki wymagają ukierunkowanej inteligencji, kreatywności i zorientowania na interesariuszy – atrybutów, które leżą u podstaw dyscypliny komunikacji” – powiedziała AnnaMaria DeSalva, Global Chairman i CEO. (af)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj