23 maja podczas gali w Londynie magazyn The Holmes Report ogłosił, które z ponad 2 400 przesłanych projektów otrzymają EMEA [Europe, the Middle East and Africa – przyp. red.] SABRE Awards. Agencją roku w regionie ogłoszono Weber Shandwick.
Podczas gali dostrzec też można było polskie akcenty. Warszawskie biuro FleishmanHillard otrzymało nagrodę w regionie Baltic (który obejmuje Polskę, Litwę, Łotwę i Estonię). Nagrodzono kampanię „Koalicja Bezpieczni w Pracy” – projekt CSR w zakresie BHP.
The Holmes Report docenił także kampanię „Out of Office” – realizowaną również na terenie Polski – stworzoną przez Grayling we współpracy z biurem BBDO w Zagrzebiu na rzecz Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej (CNTB). Jury nagrodziło działania agencji statuetką w kategorii Pan-European Programme.
Statuetkę za kampanię „I’m More Than My Debt” dla KRUK Romania (w kategorii Financial Communications) zdobyło również biuro MSLGROUP The Practice.
Wśród laureatów znalazł się także projekt „#BetterThanThat” agencji APCO Worldwide realizowany na rzecz Polskiego Instytutu Kulturalnego w Wielkiej Brytanii. Wyróżniono go statuetką w kategorii Public Education. (mp)