Z okazji prima aprilis znane marki przygotowały specjalne kampanie reklamowe. Żartobliwe wpisy oraz produkty 1 kwietnia zaprezentowały klientom m.in. firmy takie jak: Żabka, Biedronka, Ikea, Yes czy Lipton.
Biedronka na swoim profilu na Facebooku zaprezentowała nowy smak lodów. Firma poinformowała, że w sobotę 1 kwietnia dostępne będą w sprzedaży lody o smaku… łososia atlantyckiego z czekoladą.
Źródło: facebook.com/BiedronkaCodziennie
W ramach pierwszokwietniowego żartu również Żabka zaprezentowała klientom nowy wariant hot doga. Firma we wpisie na Facebooku przekazała – „W końcu jest, nasze bananowe dziecko”.
Źródło: facebook.com/zabkapolska
Z kolei Lipton, brytyjski producent herbaty, poinformował, że wprowadza cztery nowe, nietypowe smaki do swojej oferty, inspirowane daniami takimi jak: ramen, sushi, skrzydełka z kurczaka oraz tacos.
Źródło: tiktok.com/liptonicetea
Z okazji prima aprilis „nowe produkty” zaprezentowały także marki takie jak: Yes, Ikea oraz Nutella.
Źródło: yes.pl
Źródło: facebook.com/IKEApl
Źródło: twitter.com/NutellaUSA
Ponadto, marka kosmetyczna Rare Beauty, której właścicielką jest piosenkarka Selena Gomez, już pod koniec marca poinformowała klientów na Instagramie, że „pracuje nad czymś wielkim”. 1 kwietnia firma ujawniła, że „wprowadza do sprzedaży” ich kultowy róż do policzków w gigantycznym rozmiarze. Produkt „pojawił się” na stronie sklepu internetowego w cenie 401 dol. 2 kwietnia 2023 roku marka pokazała na swoim profilu na Instagramie kulisy powstawania pierwszokwietniowej kampanii.
Źródło: rarebeauty.com
W ramach prima aprilis, serwis randkowy Tinder poinformował w oficjalnym komunikacie prasowym, że od 1 kwietnia będzie usuwał z aplikacji zdjęcia mężczyzn, którzy pozują ze złowionymi rybami. Platforma randkowa przekazała, że nowe zasady będą dotyczyć użytkowników na całym świecie. Jak czytamy w „komunikacie prasowym”, Tinder chce „raz na zawsze usunąć najmniej lubiany przez wszystkich typ zdjęcia”.
Źródło: tinderpressroom.com
(bs)