Hotel Bristol ma swojego menedżera PR i marketingu. Promocją hotelu na rynkach międzynarodowych oraz umacnianiem jego wizerunku w Polsce jako mecenasa kultury zajmie się Małgorzata Jankowska.
Hotel Bristol, w którym zakończyła się renowacja wnętrz, dołączył w styczniu do grupy The Luxury Collection, stając się jednocześnie pierwszym międzynarodowym hotelem w segmencie luksusowym w Warszawie. Zadaniem Małgorzaty Jankowskiej będzie m.in. zbudowanie świadomości międzynarodowej marki na polskim rynku, kontynuacja działań wzmacniających wizerunek hotelu jako mecenasa kultury oraz promocja oferty kulinarnej obiektu.
Jankowska związana jest z branżą public relations od 2007 roku. Karierę w zawodzie rozpoczęła w agencji Sigma International, gdzie realizowała projekty m.in. dla takich klientów, jak: Grupa Lotos, Indesit Company Polska, Hortex Holding, Grupa Tauron, P&G, Eden Springs, Navteq. Była też kierownikiem redakcji miesięcznika High Living kierowanego do najbardziej zamożnych Polaków. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. (es)