Stanowisko kierownika ds. PR marki Volkswagen 15 kwietnia 2019 roku objął Hubert Niedzielski, z Volkswagen Group Polska związany od 2015 roku. Zastąpił Tomasza Tondera, który od stycznia 2019 roku pełni funkcję dyrektora PR i Corporate Affairs Grupy Volkswagen w Polsce. Tonder PR-em marki Volkswagen kierował od 2008 roku.
Hubert Niedzielski na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny przede wszystkim za koordynację współpracy Volkswagena z mediami oraz realizację strategii PR marki w obszarze polityki informacyjnej.
Do tej pory (od lutego 2017 roku) Niedzielski pracował w Grupie Volkswagen jako specjalista ds. komunikacji w zespole PR marki ŠKODA. Tam również odpowiadał za współpracę z mediami oraz politykę informacyjną. Wcześniej dla ŠKODY pracował jako specjalista ds. zarządzania produktem posprzedażnym, następnie w dziale marketingu jako specjalista ds. produktu.
Przed dołączeniem do Grupy Volkswagen Niedzielski był specjalistą ds. marketingu w firmie Profile VOX oraz przez niemal cztery lata pracował w klubie sportowym Warta Poznań jako rzecznik prasowy.
Jest absolwentem filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza (specjalizacja dziennikarska i PR), ukończył studia podyplomowe na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (kierunek „Innowacyjne zarządzanie marką”), jest też absolwentem London School of Public Relations.
W zespole odpowiedzialnym za markę ŠKODA nie wyznaczono jeszcze osoby, która zastąpi Niedzielskiego. Kierownikiem ds. PR tej marki pozostaje Klaudyna Gorzan. (mb)