W sierpniu 2020 roku Związek Firm Public Relations poinformował, że ma nową agencję członkowską – Human Signs. Jest to nowa marka, należącą do spółek Konkret PR oraz Futurama Communication Intelligence – firmy połączyły się w maju 2020 roku. Celem założenia Human Signs było zwiększenie elastyczności i dotarcie do kolejnych klientów z branż, w których dotychczas firmy nie miały doświadczenia.
Czytaj więcej: Konkret PR i Futurama łączą się w Human Signs
Partnerami Zarządzającymi Human Signs są Ewa Król-Sawicka (wcześniej w Konkret PR) oraz Waldemar Leszczyński (wcześniej w Futuramie). Marka zachowała dotychczasowe kompetencje tworzących ją agencji w komunikacji obszarów takich jak korporacyjny, finansowy i technologiczny, zdrowia, CSR-u czy lifestylu, dostosowując je do nowoczesnego marketingu i rozwijając działania PR w zakresie SEO, mobile marketingu i social mediów. W strukturach Human Signs są osoby odpowiedzialne za budowanie serwisów internetowych oraz produkcję treści audio i wideo.
Głównymi klientami agencji są Panattoni Europe, Stena Line, IPSEN, Wendre, Bibby Financial Services oraz Bank BPS.
„Przystąpienie do ZFPR to kolejny krok w budowaniu pozycji naszej marki na rynku. Obserwując zmiany zachodzące w ZFPR, jesteśmy przekonani, że organizacja, w szeregi której wstępujemy, pozwoli nam być jedną z wielu marek, które stają na straży etyki, zdrowej konkurencji oraz zaufania do branży. Jako Human Signs chcemy aktywnie uczestniczyć w najważniejszych, sygnowanych przez ZFPR, wydarzeniach branżowych, takich jak konferencje, webinary czy konkursy. Ponadto, z powodu pandemii stanęliśmy, jak wiele firm, w obliczu zmiany, nie tylko w zakresie pracy zdalnej czy przeniesienia aktywności do sfery online, ale również weryfikacji zaplanowanych strategii i budżetów. Możliwość wymiany myśli z profesjonalistami należącymi do organizacji, może okazać się pomocna w niełatwym dla branży czasie” – mówi Ewa Król-Sawicka, Managing Partner w Human Signs.
Związek Firm Public Relations zrzesza obecnie 34 agencje. W ostatnim czasie do organizacji dołączyły Weber Shandwick i Omega Communication. W maju ZFPR opuścili z kolei wieloletni członkowie: Partner of Promotion i Alert Media Communications. (ak)