wtorek, 6 maja, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaIAB HowTo: Digital OOH już 13 maja

IAB HowTo: Digital OOH już 13 maja

IAB HowTo wraca z kolejną edycją konferencji poświęconej medium cyfrowemu, które podbija ulice, galerie handlowe, lotniska i przestrzenie miejskie. Digital OOH to bowiem jeden z najbardziej dynamicznych rodzajów reklamy ostatnich lat. Konferencja IAB HowTo: Digital Out of Home odbędzie się 13 maja 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Podczas wydarzenia, którego organizatorem jest Grupa Robocza DOOH IAB Polska, marketerzy, mediaplannerzy oraz specjaliści komunikacji omnichannel będą mieli okazję dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystywać potencjał przestrzeni publicznych w kształtowaniu decyzji zakupowych. Dane napędzające kampanie, kulisy najciekawszych kreacji z całego świata, skuteczne narzędzia, a także trendy i innowacje – takie zagadnienia czekają na uczestników konferencji.

W trakcie spotkania będzie mowa nie tylko o kreatywnych i skutecznych rozwiązaniach w obszarze DOOH. Konferencja została podzielona na cztery bloki tematyczne: Mierzalność i dane, Kreatywność, Technologie i trendy, Współpraca i inspiracje. Prelegenci przyjrzą się m.in. retail mediom, pomiarom i nowym modelom rozliczeń, wezmą na tapet retargeting, czyli synergię OOH i reklamy mobilnej, a także zastanowią się jak skutecznie przekonywać i wykorzystywać elementy perswazji, mając jednocześnie na względzie etykę oraz odpowiedzialność za przekaz. Ponadto przewidziano także wystąpienie dotyczące regulacji prawnych w tym zakresie.

Spotkanie otworzy wystąpienie gościa specjalnego – Marka Flysa, Chief Operating Officera w World OOH Organization. Ekspert podzieli się swoim 35-letnim doświadczeniem w reklamie zewnętrznej i mediach OOH, przedstawi kluczowe trendy, wyzwania i innowacje kształtujące branżę oraz ukaże globalny obraz DOOH.

Wśród prelegentów znajdą się ponadto m.in.: Radosław Gołąb, Chief Product Officer Retail Media Nanovo, Jacek Karolak, Head of Sales Strategy Clear Channel Poland, Marcel Kiełtyka, członek zarządu stowarzyszenia Demagog, dyrektor działu komunikacji i PR Demagog, Agnieszka Maszewska, zastępczyni szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line, Damian Rezner, szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, syrektor ds. operacyjnych, Tomasz Szymański, twórca kanału Solo Show na YouTubie i Instagramie, czy Piotr Zagórski, CEO RetargetingOOH.com.

Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ. Szczegółowa agenda oraz bilety dostępne są na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj