IAB HowTo wraca z kolejną edycją konferencji poświęconej medium cyfrowemu, które podbija ulice, galerie handlowe, lotniska i przestrzenie miejskie. Digital OOH to bowiem jeden z najbardziej dynamicznych rodzajów reklamy ostatnich lat. Konferencja IAB HowTo: Digital Out of Home odbędzie się 13 maja 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
Podczas wydarzenia, którego organizatorem jest Grupa Robocza DOOH IAB Polska, marketerzy, mediaplannerzy oraz specjaliści komunikacji omnichannel będą mieli okazję dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystywać potencjał przestrzeni publicznych w kształtowaniu decyzji zakupowych. Dane napędzające kampanie, kulisy najciekawszych kreacji z całego świata, skuteczne narzędzia, a także trendy i innowacje – takie zagadnienia czekają na uczestników konferencji.
W trakcie spotkania będzie mowa nie tylko o kreatywnych i skutecznych rozwiązaniach w obszarze DOOH. Konferencja została podzielona na cztery bloki tematyczne: Mierzalność i dane, Kreatywność, Technologie i trendy, Współpraca i inspiracje. Prelegenci przyjrzą się m.in. retail mediom, pomiarom i nowym modelom rozliczeń, wezmą na tapet retargeting, czyli synergię OOH i reklamy mobilnej, a także zastanowią się jak skutecznie przekonywać i wykorzystywać elementy perswazji, mając jednocześnie na względzie etykę oraz odpowiedzialność za przekaz. Ponadto przewidziano także wystąpienie dotyczące regulacji prawnych w tym zakresie.
Spotkanie otworzy wystąpienie gościa specjalnego – Marka Flysa, Chief Operating Officera w World OOH Organization. Ekspert podzieli się swoim 35-letnim doświadczeniem w reklamie zewnętrznej i mediach OOH, przedstawi kluczowe trendy, wyzwania i innowacje kształtujące branżę oraz ukaże globalny obraz DOOH.
Wśród prelegentów znajdą się ponadto m.in.: Radosław Gołąb, Chief Product Officer Retail Media Nanovo, Jacek Karolak, Head of Sales Strategy Clear Channel Poland, Marcel Kiełtyka, członek zarządu stowarzyszenia Demagog, dyrektor działu komunikacji i PR Demagog, Agnieszka Maszewska, zastępczyni szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line, Damian Rezner, szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, syrektor ds. operacyjnych, Tomasz Szymański, twórca kanału Solo Show na YouTubie i Instagramie, czy Piotr Zagórski, CEO RetargetingOOH.com.
Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ. Szczegółowa agenda oraz bilety dostępne są na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (kn)