Polscy liderzy o komunikacji, siła tłumu w biznesie oraz jak wybić się na rynku – te tematy zostaną poruszone na konferencji Business Communication Forum 2013, którą organizuje IABC/Poland i Law & Partners Foundation.
Celem spotkania będzie wskazanie najlepszych metod komunikacji, trendów i standardów zagranicznych, takich które bezpośrednio przekładają się na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i założonych celów sprzedażowych, w szczególności tych związanych z rozwojem biznesu. Ponadto liderzy ocenią, jaką rolę odgrywa komunikowanie oraz jakie znaczenie ma w biznesie.
Na konferencji wystąpią m.in.: dr hab. Maciej Mrozowski, prof. SWPS, UW, SWPS, Justyna Piesiewicz, założyciel, prezes zarządu IABC/Poland, Piotr Voelkel, prezes zarządu, Vox Meble, Joanna Parzydło-Malinowska, b. dyrektor personalny, Grupa TVN, CEO Personal Brand Institute, prezes Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu, Halina Frańczak, dyrektor, dział komunikacji, Deloitte w Polsce i Europie Środkowej, Artur Sikorski, prezes Law&Partners Foundation, członek honorowy IABC/Poland, Michał Kopczewski, prezes zarządu, Processum, Wojciech Szarski, Macaroni Tomato.
Konferencja odbędzie się 24.01.2013 r. w siedzibie LAW&PARTNERS Foundation, plac Trzech Krzyży 3 w Warszawie. Szczegółowy program na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym.