Na wizerunek placówki medycznej składa się wiele elementów. Jednym z ważniejszych jest dyrektor, jego inicjatywy oraz obecność w mediach, umiejętność radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi i reprezentowaniem placówki.
22 i 23 września br. w Warszawie odbędzie się II Forum Marketingu i PR w Ochronie Zdrowia, tym razem poświęcone problematyce kontaktów z otoczeniem i mediami, realizacji programów promocji zdrowia i profilaktyki. Poruszone zostaną aktualne zagadnienia, takie jak kreowanie tożsamości placówki w Internecie, wypalenie zawodowe lekarzy, współpraca z fundacjami oraz firmami farmaceutycznymi.
Do udziału w tegorocznej edycji zaproszono menedżera szpitala – Michała Ekkerta, który w formie case study omówi zagadnienie komunikacji szpitala z otoczeniem. W tym bloku tematycznym przedstawiona zostanie również problematyka przywództwa w organizacji jako niezwykle ważnego elementu komunikacji wewnętrznej. Działalność szpitala czy przychodni, dzięki której zacieśnia się pozytywne relacje z pacjentem, wykracza poza leczenie i coraz bardziej obejmuje sferę programów promocji zdrowia i profilaktyki. Specjaliści opowiedzą o tym, jak w sposób ciekawy dla pacjenta zorganizować tego typu inicjatywy oraz jak pozyskać fundusze od partnerów. Od tego zagadnienia niedaleko do tematu społecznej odpowiedzialności biznesu, który również znajdzie się w programie Forum. Organizatorami Forum są miesięcznik Menedżer Zdrowia, Akademia Menedżera Zdrowia, wydawnictwo Termedia oraz Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia.
PRoto.pl objęło wydarzenie swoim patronatem.
Szczegółowy program forum oraz wszystkie informacje znajdują się na stronie.