W dniach 28 i 29 września ECU Marketing zorganizuje II Kongres Nowe trendy w Public Relations. Jego uczestnicy będą mogli poznać najnowsze trendy i przewidywane kierunki rozwoju public relations w Polsce, a także zapoznać się z zagadnieniami prawnymi, komunikacyjnymi i technologicznymi, które powinna uwzględniać strategia PR.
Do uczestnictwa w Kongresie zapraszani są dyrektorzy ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, dyrektorzy PR, rzecznicy prasowi, Brand i Marketing Managerowie, pracownicy działów i agencji PR oraz wszyscy, którzy dostrzegają wzrost znaczenia PR w zarządzaniu firmą. W drugim dniu Kongresu Przemysław Pohrybieniuk przedstawi case study firmy Danone jako przykład odpowiedzialnego zarządzania – czyli roli CSR w strategii firmy. Zbigniew Okoń powie o prawach, obowiązkach i możliwościach rzecznika prasowego, a Anna Kozłowska – o elementach czarnego PR-u w działaniach konkurencyjnych.
Podczas drugiego dnia poruszone zostaną także takie tematy jak komunikacja zewnętrzna w rebrandingu, marketing doświadczeniowy, lojalność w sieci i spójny PR, budowanie i wzmacnianie wizerunku marki, możliwości kształtowania przekonań.
Szczegółowych informacji udziela: Katarzyna Klimkiewicz, Project Manager, tel. (012) 292 08 28. Więcej informacji na stronie internetowej. Patronat nad wydarzeniem objął wortal PRoto.