24 maja 2018 roku w warszawskim Multikinie Ursynów odbyła się II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. Uczestnicy wydarzenia mogli wysłuchać ośmiu prelekcji prowadzonych przez ekspertów ds. komunikacji, a także debaty zatytułowanej „Sprzedaż w rękach PR-u. Czyli czy PR sprzedaje?”.
Konferencja rozpoczęła się od wystąpienia prof. Jerzego Bralczyka, który mówił o tym, jak się dobrze prezentować i posługiwać językiem polskim.
Swoje prelekcje wygłosili również m.in. Anna Miotk, która opowiadała o sposobach mierzenia i rozliczania działań PR, Urszula Podraza, której wystąpienie dotyczyło zarządzania reputacją marki w sytuacjach kryzysowych, czy Jakub Biel oraz Katarzyna Dworzyńska, którzy podczas swoich wykładów mówili o tym, jak wypromować nowy produkt, usługę lub firmę.
Podczas konferencji odbyła się też debata, której uczestnicy zastanawiali się nad odpowiedzią na pytanie, czy PR sprzedaje.
PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (pp)